אוהבים בוהו שיק? כל מה שתצטרכו לעיצוב בסטייל

0
715
אוהבים בוהו שיק? כל מה שתצטרכו לעיצוב בסטייל
קרדיט FREEPIK

גם אתם שמעתם על סגנון בוהו שיק? ראיתם אותו בבית של חברים? רוצים לעצב את הבית שלכם בסטייל? אם כן, חשוב לדעת שבחנויות נבחרות ניתן למצוא מגוון רחב של פריטי ריהוט ואקססוריז שיתנו בדיוק את הנגיעות הנחוצות על מנת ליצור סגנון בוהו שיק אצלכם בבית. בשורות טובות נסביר בכמה מילים על הסגנון הזה ונביא מספר המלצות לפריטים שיכולים לעזור לכם לעצב את הבית.

מה אתם יודעים על בוהו שיק

למי שלא יודע, בוהו שיק (שיק הוא המילה הצרפתית ל- סגנון) הינו סגנון שהחל דרכו בשנות השישים של המאה העשרים. מדובר בסגנון המתאפיין במראה יצירתי וטבעי, עבודת יד מסורתית, מראה יחסית פשוט וחיבור לחומרי גלם טבעיים. יש ויכוחים על הזמן המדויק שבו יצא הבוהו שיק לאור כאשר, כאשר חלק מהאנשים מתארכים אותו למחצית השנייה של המאה ה-19, אחרים לשנות השישים ולילדי הפרחים בארצות הברית, ואילו אחרים אומרים שהקפיצה המשמעותית היתה למעשה בשנות ה-90 של המאה הקודמת. בכל מקרה, בשנים האחרונות סגנון זה שוב עולה עקב מגמות של חזרה אל הטבע, השפעות של ניו אייג', שאיפה לגעת בדברים הפשוטים והשפעות של המדיה הדיגיטלית.

כל מה שצריך לעיצוב בוהו שיק בבית

כאמור, בחנויות נבחרות ניתן למצוא מגוון רחב של פריטי בוהו שיק. יש לציין כי עיצוב הבית בסגנון זה אינו חייב להיות מהפכה גדולה אלא מספיק לבחור מספר פריטים שיתנו את הנגיעות המבוקשות. למשל אפשר לבחור כורסא נטורה, כורסת מוד אפורה, שולחן אלגנס עם בסיס שחור קטן, פוף בוהו שחור לבן וצבעוני בסטייל רטרו, סולם במבוק, אהיל קש בעל מראה טבעי, כריות נוי במגוון רחב של צבעים ועיצובים, רהיטים נמוכים שנותנים תחושה לא מחייבת ונינוחה, שטיחים קטנים ודקורציה לרחבי הבית, ארונות עשויים מראטן או במבוק עם שילובים של מתכת, פלייסמנטים וקישוטים מחומרי גלם טבעיים ועוד.

חשוב לדעת כי עיצוב הבית בסגנון בוהו שיק אינו אומר מראה מוזנח ובלוי. הניתן בהחלט למצוא פריטי ריהוט ואקססוריז של בוהו שיק כמוצרים באיכות גבוהה שישרתו אתכם נאמנה לתקופה ממושכת. כמו כן ישנם פריטים רבים המשלבים סגנונות אחרים, למשל סגנון מודרני, קלאסי או כפרי המשתלבים היטב בפריט בסטייל של בוהו שיק. יחד עם זאת, כדי ליהנות מהיצע נרחב של אפשרויות כדאי להיכנס לאתרי אינטרנט או להגיע פיזית לחנויות המתמחות בתחום, מה שיאפשר לכם למצוא את הפריטים שבאמת נוגעים בכם ומתאימים לאווירה שאתם מעוניינים ליצור בבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here