איך לבחור את הסיר הנכון?

0
852
קרדיט : HOM'S
התלבטות של כל מי שאחראי על הכנת האוכל במטבח ובאופן כללי על כל שף מהולל – באיזה סיר אצטרך להשתמש ולאיזה תבשיל? אומנות הבישול בישראל תופסת תאוצה עם כל סדרות הבישולים והתחרויות למיניהן, מה שאומר משיכה של יותר ויותר ישראלים לתחום הקולינריות, הבישול והכנת האוכל. אמנם חלק קריטי לא פחות חשוב מהכנת האוכל ובחירת המרכיבים המושלמים למנה המנצחת, היא, בחירת הכלים הנכונים בהם תעשו שימוש במשך השעה (או השעות) הקרובות. איזה סיר יהיה נכון למנה המושלמת שלנו? מה הגודל שלו? איזה חומרים הוא צריך להיות עשוי? שאלות אלו ועוד אתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם מדליקים את האש.

סיר נירוסטה – הבחירה הפשוטה והחכמה של גדולי השפים בישראל!

סיר נירוסטה נחשב לסיר פופולרי ומבוקש ביותר בשל התכונות החיוניות הרבות שלו במטבח. הוא עשוי מחומרים איכותיים וגם לא יקר מדי. ניתן להשתמש בסירים מנירוסטה לצורך הכנה של מגוון מנות המשתנות הן במרכיבים, הן בצורת העשייה והן באורך הזמן הנחוץ להעמדה על האש. לא פלא שגדולי השפים בישראל ובעולם מעדיפים סיר נירוסטה על פני חומרים אחרים.

סירים ומחבתות מנירוסטה מטבעם הינם מבריקים, בעלי גימור יוקרתי, משווים מראה אצילי ומתאימים גם ככלי קישוט. הסגנון שלהם מסורתי ואלגנטי במיוחד. אל תתחילו לבשל ללא סיר נירוסטה יוקרתי ואיכותי!

היתרון הגדול של סיר הנירוסטה – חוזק ועמידות בפני טמפרטורות גבוהות לאורך זמן.

דבר ראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם מתעסקים עם גודל הסיר, זה כמובן החומר ממנו הוא עשוי. יש סירי מתכת וחומרי קרמיים אחרים, אך במה שונה הנירוסטה מכל השאר? אז ככה- הנירוסטה הוא חומר חזק ועמיד במיוחד לטמפרטורות גבוהות ולאורך זמן. מה שאומר, שגם תבשילים שלוקח להם המון זמן בישול ועמידה על האש, תוכלו לקחת סיר נירוסטה ולעשות את זה באמצעותו. הייחודיות של ההרכב של מבנה הסיר בנוי באופן כזה שהוא כולו מוקף נירוסטה – הן הסיר עצמו, הידיות וגם המכסה, בעוד שהתחתית עשויה שלושה שכבות לצורך עמידה על אש גבוהה לאורך זמן.

יתרון מעולה שיש לסירי נירוסטה בא לידי ביטוי באפשרות להניח אותו בתוך תנור. כן, גם בבישולים בהם יש צורך בהכנה אל תוך התנור לאורך זמן, תוכלו להשתמש כמובן בסירי נירוסטה איכותי וחזק.

לא רק אש גבוהה – סירי נירוסטה חזקים ועמידים במיוחד ללכלוכים!

החומר נחשב עמיד מאוד. נירוסטה הינה כמעט ובלתי ניתנת להריסה והשחתה מכתמים. תשכחו מהבעיות הנפוצות והמעצבנות שמתרחשות מדי פעם של הופעת כתמי שמן מצ\'יפס והדבקות של שאריות אוכל שומני, כתמים כמו שיש בכלי אמייל או חלודה כמו כלי בישול מברזל. ככל שהרכב הנירוסטה איכותי יותר בהרכב של הסיר, כלומר הוא בנוי בצורה רב שכבתית חכמה ומלאה, כך הקשיות של המשטח הפנימי והחיצוני של הסיר גדולה יותר. כלי הנירוסטה הטובים יכולים גם להחזיק מעמד אם תרצו להעביר את סט הכלים שלכם לילדים שלכם ואפילו הנכדים!

יתרון נוסף ולא פחות חשוב של סירי נירוסטה – קל מאוד לנקות ולהחזיר אותם למצב חדש!

בקלות ניתן להבריק ולנקות אותו אחרי כל שימוש. עם המשטח החלק שלו, לא נקבובי וקשיח, כלי בישול מנירוסטה קלים מאוד לניקוי. זה מאפשר לכם לקרצף אותם בקלות, אמנם לא עם ספוגים גסים עם סיכון לשריטות וסימנים. תוכלו להשרות אותם ולנקותם ללא טרחה רבה. יש לכם מדיח? עוד יותר טוב. תוכלו להכניס אותם אל מדיח הכלי ופשוט לשכוח מעבודת שפשוף ידיים רטובות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here