איך לבחור דלתות לבית?

0
1334
איך לבחור דלתות לבית?
מקור FREEPIK

כאשר אנו באים לבחור בדלתות לבית שלנו, למשרד או לכל מקום אחר אנו נתקלים בעולם ומלואו. עולם רחב ומגוון המציע קשת רחבה של אופציות, עיצובים, צבעים וסגנונות עיצוב וסוגים שונים של דלתות שניתן לבחור מהם. חלקן יותר חזקות ועמידות, חלקן בעלות יופי מרהיב וסגנון מיוחד ועוד. איך נבחר מבין סוגי הדלתות השונות? ממי כדאי לרכוש דלתות המומלצות לבית? על כך ועוד בכתבה הבאה.

האספקטים השונים המשפיעים על בחירת דלתות לבית:

תפקידה הבסיסי של הדלת היא לחצוץ אזורים מסוימים בתוך הבית/החלל בין חדר אחד לאחר (אנו מדברים על דלתות פנים כמובן). כיום כמובן שאלה משמשות להרבה יותר מכך. הדלתות הן חלק בלתי נפרד מהעיצוב והדקורציה בבית, הן מגיעות באינספור סוגים עיצוביים, צבעים, עיטורים, גדלים וצורות וניתן להתאימן כמעט לכל סגנון ועדיפות. כמובן שיש הבדל בין סוגי הדלתות לא רק בעיצוב שלהן אלא בחומר הגלם ממנו הן עשויות, באפשרויות הנעילה, הפתיחה והסגירה של הדלתות ועוד. 

2 סוגים עיקריים לדלתות פנים:

כאשר באים לבחור דלתות פנים לבית כדאי להכיר את שני הסוגים העיקריים של דלתות אלה: דלתות הזזה ודלתות פתיחה. את אלה נוכל לבחור בהתאם לסוג החדר בו אנו רוצים להתקין את הדלת והגודל שלה חדר בדרך כלל. על אף שדלתות פתיחה יהיו בדרך כלל הדלתות הפופולריות ביותר ובמרבית הבתים בישראל יותקנו דלתות אלו, הרי שבשנים האחרונות יותר בתים נוהגים להתקין דלתות הזזה. דלתות הזזה יתאימו בעיקר עבור חדרים קטנים כדי לחסוך במקום בעת פתיחת הדלת וכן בחדרי ילדים כדי להקל על הילדים את הפתיחה והסגירה של הדלת. 

עיצוב הדלתות:

עיצוב הדלתות הוא נושא מורכב וגדול מאוד כיוון שיש אינספור סוגים ועיצובים של דלתות שניתן לבחור מהם. תוכלו לבחור את הדלתות הפשוטות ביותר, אלה שמגיעות בצבע אחד, עם ידית פלסטיק פשוטה וללא תוספות עיצוב מיוחדות. לצידן תוכלו לבחור בדלתות דמוי עץ עם עיצוב פסים מיוחד ובוהק המקנה לדלת מראה יוקרתי ומהודר. תוכלו לבחור בדלתות עם צוהר או חלון, עם פסי אלומיניום או ידיות מיוחדות. יש אינספור סוגים של דלתות ובהתאם לסוג העיצוב וחומר הגלם כך טווח המחירים יכול להשתנות ממאות לאלפי שקלים לדלת.

מה לגבי הציפוי של הדלתות?

ציפוי הדלת וחומר הגלם שמשתמשים בו הוא חשוב מאוד לא רק לנראות החיצונית של הדלת אלא גם לאופן התחזוקה שלה. יש כמה סוגי חיפויים לדלתות: חיפוי מיקס קולור, חיפוי פורמייקה וחיפוי צביעה בתנור. הפופולרי והנפוץ ביותר יהיה החיפוי פורמייקה שהוא מעין חיפוי למניציה איכותי מאוד. הוא קל מאוד לניקיון ותחזוקה ומדובר בדלתות עמידות וטובות גם בתנאי לחות ולכן מתאימים מאוד גם לחדרי אמבטיה. צביעה בתנור תספק לנו את רמת הגימור הגבוהה והאיכותית ביותר מבין סוגי החיפויים ותאפשר גמישות גדולה יותר בבחירת הצבעים והגוון של הדלת. החיסרון הוא כמובן המחיר של דלתות מסוג זה. בשיטת המיקס קולור מדובר בשילוב השניים שכן הפורמייקה תהיה החיפוי של המשקופים והדלת תהיה מחופה בצביעה בתנור. 

היכן נוכל להשיג דלתות פנים במחיר משתלם?

חברת Royal Innovative בראשותו של בוריס וולפמן הינה חברה ישראלית בינלאומית שמסגרת פעולות הייבוא והשיווק הענפות שבהן היא עוסקת היא מייבאת לישראל גם דלתות לבית, מוצרי פרזול וכן מוצרים שונים לשיפוץ ושדרוג הבית. תוכלו ליהנות ממחירים של סין מדלתות בייצור ויבוא אישי מטורקיה דרך החברה הישראלית עם אפשרות לדבר עם נציג ישראלי, בעברית, לקבלת שירות לקוחות ומעקב אחר ההזמנה שלכם. הדלתות הן דלתות ברמת האיכות הגבוהה ביותר ותוכלו לבחור מבין קטלוג עצום של דלתות בעיצובים וסגנונות שונים בהתאם לצרכים שלכם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here