האם כדאי להשתמש בצמחיה מלאכותית לעיצוב הבית?

0
1254
קרדיט: melavlevim.co.il

צמחייה מלאכותית מוסיפה נוי וחן רב לחללים באתרים מגוונים. משתמשים בה בבתי מלון, בבתים פרטיים, בעסקים, במוסדות ציבור ועוד. היא מתאימה לחללים פנימיים וגם לסביבה חיצונית ומגיעה בשלל עיצובים וגוונים. יש לה יתרונות רבים מאוד בזכות היותה נאה ובגלל שאין צורך להשקיע רבות בתחזוקתה. חברת מלבלבים מייבאת ומשווקת מבחר ענק של צמחייה מלאכותית.

איזה סוגי צמחיה מלאכותית ניתן למצוא?

ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של צמחייה מלאכותית. בין היתר: עצים בגדלים שונים. בחלקם, הגזע הראשי הינו טבעי ועליו משלבים את הענפים והעלים. בנוסף, עציצים, צמחייה נשפכת, קירות ירוקים, מחיצות ירוקות, סידורי פרחים ועוד. החומרים מהם היא מיוצרת הינם פלסטיק לסוגיו, משי, וסיליקון. כולם מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת, ולכן, עדינים במראה וקרובים מאוד למראה הטבעי של כל סוג צמח. כך, שרק מבט ממוקד ומקרוב  יגלה שבעצם, לא מדובר על צמחים טבעיים. הם מתאימים לחללי לובי, לאולמות אירועים, לחזיתות של בתים ומבנים אחרים ועוד. מצמחים אחרים בהם שזורים פרחים  מכינים זרים, סידורי פרחים, מתנות ייחודיות ועוד.

קרדיט: melavlevim.co.il

היתרונות הינם במספר דברים עיקריים. ראשית בחיסכון כספי מאחר והם מחזיקים מעמד לשנים רבות ללא בלאי. בתחזוקה קלה בגלל שאין צורך לטפל בהם כמו בצמחייה טבעית הדורשת השקיה, גיזום, דישון ועוד. ניתן להחזיק אותם ללא חשש בסביבה לחה, יבשה ואחרת. כל מה שיש לעשות הוא לנקות אותם מעת לעת מאבק שמצטבר. החיסכון הוא במאמץ, בכסף ועוד. ניתן למצוא מבחר של צמחים בכל קטגוריה: עצי בננה, במבוק ועוד, פרחי סחלב ואחרים וכדומה. הם מגיעים בכדי חרס או פלסטיק גדולים, עציצים, אדניות עץ ועוד. כל אלו חומרים חזקים ועמידים למשקל רב. המילוי הוא באבנים קטנות, בטוף, ובחומרים וחיפויים מגוונים.

איפה מומלץ לרכוש צמחים מלאכותיים?

מומלץ לקבל שרות מחברה בעלת מוניטין בתחום.  את חברת מלבלבים מנהלים בעלים מנוסים להם יש ניסיון רב וידע מצטבר בתחום. כל אלו מאפשרים מתן ייעוץ ופתרונות מגוונים לכל לקוח. את הצמחייה הטבעית שלה ניתן למצוא במחיצות בתוך מסעדות, בחדרי ספא, סביב בריכות באתרי קנטרי קלאב ועוד. בכל מקום הם יוסיפו מראה טבעי ורעננות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here