הנייר המומלץ לעטיפה

0
212
קרדיט CANVA

אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על המוצר שלכם בתוך האריזה שלו היא לעטוף אותו בעטיפת פצפצים. אריזת קרטון, לא משנה כמה היא חזקה, מטרתה העיקרית היא לשאת את כל יחידות המוצר הארוז במקום אחד, כך שניתן יהיה להעמיס אותן בצורה מאורגנת, וכמובן להגן על המוצר הארוז מפני פגיעות חיצוניות. יחד עם זאת, אריזת קרטון אינה הדרך הטובה ביותר להגן על המוצר מפני זעזועים, טלטולים ולחץ ישיר. למרות שלא כל מוצר זקוק להגנה כזו, תצטרכו לארוז את המוצר שלכם עם משהו שיגן עליו בתוך הקרטון. ניתן לעשות זאת על ידי עטיפת המוצר בניילון פצפץ אשר ישמש כבולם זעזועים ויגן על המוצר מפני לחץ חיצוני. כדי לספק למוצרים שלכם את ההגנה הטובה ביותר בזמן משלוח, הזמינו את כל חומרי האריזה המקצועיים והאיכותיים ביותר באתר המוצרים של בית למוביל.

גדלים שונים לאריזה

אולי לא שמתם לב לזה, אבל יש סוגים שונים של ניירות כאלו לאריזה. עובי הניילון המשמש לייצור הפצפץ ולחץ האוויר בתוך החורים עושים את ההבדל. שני פרמטרים אלו משפיעים על מידת ההגנה של מוצר זה על המוצר. בהתחשב בעבודה הכרוכה בבחירת האריזה ובעובדה שלפרמטרים אלו יכולים להיות השפעה רבה על המחיר שלו, לא חייבים להשתמש במוצר הקשיח והחזק ביותר. אם אתם מבולבלים עכשיו, זה אומר שהבנתם כמה מסובך עולם מוצרי האריזה. כדי להבהיר את אי ההבנה הזו, חשוב מאוד לקבל עזרה מקצועית מהצוות המקצועי של בית למוביל. אם אתם יודעים שהמוצר שלכם זקוק להגנה, כדאי שההגנה תתאים למוצר שלכם באופן מדויק.

שקית ניילון או גליל, מה עדיף?

אפשר לקנות ניילון לאריזה בצורת גליל שממנו אפשר לחתוך את היריעות הדרושות או לקנות שקיות שכבר נחתכו לגודל הרצוי. לבחירה בין שתי האפשרויות הללו יש השפעה גדולה גם על מידת הקושי לארוז וגם על העלות. הסתכלו היטב על גודל המוצר שלכם ובחרו את מוצר האריזה שיתאים לכם בצורה המתאימה לכם ביותר. חברת בית למוביל היא חנות לכל מוצרי האריזה. ישנם סוגים רבים ושונים של קרטונים, אריזות, קופסאות לאריזה ודברים שעוזרים באריזה, ואת כולם תוכלו למצוא בקטלוג המוצרים של בית למוביל. למידע נוסף צרו קשר עוד היום!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here