השרון החדש – תופעת הבניה הירוקה מגיע לאזור השרון

0
1714
השרון החדש – תופעת הבניה הירוקה מגיע לאזור השרון

עם העלייה המתגברת בביקוש לדירות בישראל, אזור השרון זוכה לתנופת בנייה משמעותית. מבין כל הפרויקטים הנבנים ניתן לחזות בגידול עצום בפרויקטים אשר נבנים תחת עקרונות הבנייה הירוקה. עם חשיבה לעתיד ותפיסת קיימות מפותחת, השרון הוא הפנינה הירוקה של ישראל. לפרטים נוספים בתחום זה, צרו קשר עם אודי מסינגר – אדריכלות ירוקה.

רואים ירוק רואים שקוף

הבניה הירוקה נחשבת בשנים האחרונות לשיטת הבניה המועדפת בעייני יזמים ואנשי מקצוע רבים. היכולת לשמור על סביבת מחייה נקייה ולשלב עקרונות מתחום הקיימות מהווה תמריץ בעיניי רוכשי דירות  ובתים רבים. לכן אין זה מפתיע לגלות כי הביקוש לשירותי אדריכלות ירוקה הוא מהגבוהים ביותר בשוק הבנייה הישראלי. האדריכלים מביאים כל תוכנית בניה למצב השיא שלה תוך התייחסות לכל הפרטים הקטנים וכך משנים את העתיד של כולנו.

בניה מהירה

הפנייה לשירותי אדריכל בנייה קלה מאפשרת לכם לבנות פרויקט מיטיב עם הסביבה ועם הדורות הבאים. יחד עם זאת, אתם משקיעים את כל הונכם ומקבלים תמורה איכותית בדמות בית מחומרים מתקדמים. הקירות המבודדים מאפשרים לשמור על טמפרטורת חדר קבועה, עיצוב הפנים הוא מודולרי ומערכות האוורור מסונכרנות בצורה מלאה אם פתחי החלונות. כל אלו נראים במבט ראשון כמו החלטות עיצוביות גרידא, אבל בפועל הן מהוות רכיב חשוב בבניה הקלה אשר מצמצם את צריכת החשמל ופליטת החומרים המזהמים בעת בניית הבית וגם לאורך השימוש השוטף במבנה.

השרון החדש – תופעת הבניה הירוקה מגיע לאזור השרון
קרדיט – אודי מסינגר

אנשי המקצוע שיהפכו את הבית שלכם מחלום למציאות

לא כל ישראלי זוכה להשקיע בחלקת הקרקע הקטנה שלו. האפשרות לבנות בית פרטי היא אפשרות של פעם בחיים לרוב האוכלוסייה ולכן אתם משקיעים משאבים רבים. כאשר אתם פונים לשירות אדריכלים בשרון  במטרה להקים את בית החלומות אתם רוצים להיות בטוחים שאיש המקצוע יאפשר לכם להגשים את כל התכנונים הנדרשים.

במקביל, מהווה האדריכל מעין יועץ בנייה ירוקה למבנה שלכם. הוא משפר את נקודות התורפה ומביא את העיצוב למצב אידיאלי. על ידי שינויים מינוריים ניתן לשפר פלאים את ביצועי מערכות המים והחשמל בכל בית ולהביא לצמצום משמעותי בעלויות החודשיות לדיירים. כך שבסוף היום אתם עושים מעשה טוב לכדור הארץ וגם זוכים לחסוך עוד כספים.

אודי מסינגר הוא הנדסאי אדריכלות  מוסמך מזה עשרים שנה. אודי מחזיק בהתמחות מקצועית בבניה ירוקה ומלווה לאורך כל שנות פעילותו פרויקטים שונים ומגוונים בתחום זה. לאורך כל פרויקט אודי מזהה את נקודות החולשה ויוצר פתרונות איכותיים שיתנו מענה נכון לכל בית.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון – 077-7057780

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here