לקראת הבנייה: שלבי התהליך

0
1887
לקראת הבנייה: שלבי התהליך

החלטתם לבנות את בית החלומות או לשפץ לחלוטין את הנכס הקיים. יש לכם תקציב ייעודי וגם לא מעט חלומות ותוכניות גדולות. עכשיו הגיע הזמן לתכנן את הדרך הנכונה להגיע אל היעד, ודרך זו בהחלט לא קצרה. מצד שני, עם ליווי מקצועי נכון ותכנון מדויק הכול ייראה אחרת והמסע הזה יסתיים בצורה הטובה ביותר. כדי להתחיל בתהליך העבודה, מומלץ לפנות אל איליה שלומוב – עיצוב ואדריכלות פנים.

מתחילים מבחירת אדריכל

גם אם יש לכם רעיונות רבים ונהדרים לעיצוב הבית, גם אם ברור לכם מה אתם רוצים (גינה בחצר ויחידת הורים מפנקת כמובן) וגם אם אתם כבר משתוקקים לקפוץ למים, עצרו לרגע את הפנטזיות הגדולות והתחילו מהצעד הראשון והחשוב ביותר: בחירת גורם מקצועי. אדריכלות בתים היא עסק מורכב ואנשי המקצוע המיומנים ביותר הם אלה שיעזרו לכם לשרטט, לקבל אישורים, לפקח אחר העבודה ולהגיע לתוצאה מצוינת. עם הליווי המקצועי של איליה שלומוב הדרך הזו בהחלט סלולה עבורכם, בזכות ניסיון רב בתכנון בתי יוקרה, פנטהאוזים, שטחי מסחר ומשרדים.

מקבלים את האישורים הדרושים

אם הזכרנו את תפקידו של האדריכל בפרויקט שלכם, הרי שאחד התפקידים המשמעותיים ביותר שלו קשור בהתנהלות מול הרשויות ובקבלת האישורים הדרושים. אדריכל בתי יוקרה הוא זה שמגיש את התוכניות ואת הבקשה לקבלת היתר בנייה, וגם זה שמטפל בבירוקרטיה, בהגשת ערעורים ובטפסים השונים הנדרשים. בקיצור, אם הניירת והעבודה מול הוועדה המקומית לתכנון בנייה מעוררות בכם מתח וחרדה – אפשר להיות קצת יותר רגועים.

סופסוף מתחילים לעבוד

אחרי שהגיעו כל האישורים הדרושים – הפרויקט מוכן לצאת לדרך. זהו השלב שבו יגויסו אנשי המקצוע השונים לפרויקט, וכאן האדריכל שלכם יוודא שהעבודה מתבצעת לפי התוכניות. עיצוב בתים מודרניים יכול להתבצע באופן יעיל ומדויק כאשר גורם מיומן אחראי על הפרויקט המורכב שלכם, ובינתיים תוכלו לישון קצת יותר טוב בלילה בזמן שמישהו אחר ידאג לכל הפרטים הקטנים (והחשובים).

החשיבות של אנשי המקצוע

אם יש משתנה אחד שיכול להוביל להצלחתו או לכישלונו של הפרויקט, זהו ללא ספק המשאב האנושי. כשאתם בוחרים אדריכל או מעצב פנים במרכז אתם בוחרים את הציר המשמעותי ביותר בפרויקט, זה שיעזור לכם לתכנן, לקבל החלטות ולפעול באופן מיטבי להשגת כל המטרות שהצבתם בפגישה הראשונה שלכם. בזכות הניסיון הרב בשטח, תשומת הלב לפרטים הקטנים והשירות האישי והצמוד, הליווי של איליה שלומוב יבטיח לכם תוצאה מופלאה שתתעלה על כל הציפיות. אתם מוזמנים לצאת לדרך וליצור קשר בטלפון 050-6855651.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here