מקלחת בסטייל – טיפים לעיצוב חדר האמבטיה

0
2838
מקלחת בסטייל – טיפים לעיצוב חדר האמבטיה
מקור FREEPIK

האמבטיה הוא המקום שבו אנו מתחילים את היום וגם מסיימים אותו. הכניסה לחדר אמבטיה מעוצב ומפנק מיד לאחר שאנו פוקחים את העיניים, עשויה ללא ספק להשפיע על המשך היום. זאת להבדיל, מחדר אמבטיה חשוך ומיושן, בו אין אפילו מקום להניח את מגבת הפנים וצריך לעמוד על קצות האצבעות כדי להגיע למראה. הנה חמישה טיפים לעיצוב חדרי אמבטיה מחדש שיעזרו לנו להתחיל את הבוקר על הצד הטוב ביותר.

תאורה 

תאורה היא אחד הרכיבים הכי משמעותיים לתחושה בכל חלל בו נשהה. קיימים כמה סוגים של אור. אור לבן ונקי שמזכיר חדרי ניתוח או חם המשרה אווירה שקטה ונינוחה ממש כמו אור נרות. כמובן שניתן למצוא את האמצע וליהנות מכל העולמות. חשוב לבחור תאורה שתחמיא לפלטת הצבעים שבחדר הרחצה. אם הקרמיקה כהה והחדר איננו מואר באופן טבעי בנוסף לאורה מלאכותית – העדיפו תאורה בהירה יותר וכך להיפך. 

מקומות אחסון

חדרי אמבטיה גדולים וקטנים כאחד – זקוקים למקומות אחסון. מומלץ לעשות שימוש באחסון סגור באמבטיה בשל הלחות. מגבות פנים סוררות, מברשות וספוגים – כל אלה יוצרים ברדק שלם כשאינם ארוזים יחידות-יחידות. גם בתוך תחום המקלחת או האמבטיה – מומלץ להניח מוצרי היגיינה בתוך סלסלה. התארגנות כזו תסייע גם בשמירה על ניקיון החדר.

עיצוב ירוק ונושם

בדיוק כמו שמספר עציצים בסלון ישנו לחלוטין את האווירה – גם במקרה של עיצוב חדר האמבטיה מחדש ניתן לשלב עציצים המסוגלים לשרוד בתנאים של לחות ומחסור באור טבעי. לדוגמא – סנסיווריה ושרך קן הציפור. מדובר בעציצים מרשימים ומסוגננים. עציצים אלה סופגים לחות על בסיס יומי בחדר הרחצה ולכן – יש להיות זהירים עם ההשקיה. 

התאמת צבעים

לרוב, בעיצוב אמבטיה מחדש לא ניגע בקרמיקה ובכלים הסניטריים. אולם, זה לא אומר שאנו צריכים להמשיך לחיות עם אותו חיפוי משנות השבעים. כיום, ניתן לצבוע קרמיקה – חיפוי וריצוף, לגוון שונה לחלוטין ולשנות את פני החדר לחלוטין. כך נוכל לאפשר לעצמנו יותר חופש פעולה בעיצוב. במקום להתאים ריהוט לקרמיקה כהה – ניתן לבחור בפלטת צבעים בהירה יותר ולהתאים ריהוט במבוק עדין וגווני שמנת ולבן לתחושה מפנקת של ספא צמוד לחדר השינה. כיום, שפע הפתרונות הוא נרחב מאי פעם. למבחר המלא, לחצו כאן: 

https://www.ambatshop.co.il/category/מקלחונים-לאמבטיה

טקסטיל

כדי לשמור על חדר אמבטיה מעוצב ומלא בסטייל, צריך לרדת לפרטים הקטנים. מגבות חוף צבעוניות בחדר אמבטיה המעוצב בסגנון מינימליסטי מוקפד יצרמו לכל עין. לכן, חשוב לא להזניח את סגנון מגבות הגוף והפנים וכמו כן את הווילון והאביזרים הנלווים. אם חדר האמבטיה בסגנון בהיר – מומלץ להתאים את סגנון הטקסטיל גם כן. המגבות מסתובבות על הרצפה, בסל הכביסה, על הכיור, הדלת ובעצם בכל מקום אפשרי. לכן – מומלץ לחשוב מראש על סגנון המתלים באמבטיה ולא להסתפק רק בשניים. חשוב לדעת כי סדר וארגון הם חלק בלתי נפרד מעיצוב וסטייל בכל חדר בבית, על אחת כמה וכמה בחדר סגור ואינטימי כמו חדר האמבטיה שלנו. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here