מרקם רך ומראה קלאסי – בד הבוקלה ושדרוג מראה הבית שלך

0
661
קרדיט FREEPIK

מבקשים לשדרג את חזות הבית עם ריפוד מרשים ונעים? כדאי לכם לבחור בריהוט עם ריפוד בוקלה איכותי, קלאסי ורך למגע. ריפוד זה מוצע בימינו בחנויות מובחרות עבור מגוון פריטי ריהוט מעוצבים, לרבות כורסת בוקלה, ספה זוגית, סטול בוקלה, הדומים ועוד.

הכירו את בד הבוקלה 

ריפוד מבד בוקלה המוצע בימינו בפריטי ריהוט מעוצבים ויוקרתיים, הינו בד אידיאלי לצורכי ריפוד המשלב סיבים טבעיים וסינטטיים. לבד יש חוטים בעלי כמה גדילים שחלקם ארוגים באופן היוצר לולאות. כך מתקבל בד עבה, כבד, חזק, גמיש ויציב, עם אריגה צפופה, מראה טבעי ומחוספס ומגע צמרירי נעים, רך ועשיר, שרק רוצים להתכרבל בתוכו.

בנוסף, למרות הטקסטורה המחוספסת שלו, ריפוד מבד בוקלה פשוט לתחזוקה וניקוי והוא אינו דורש אמצעים מיוחדים. למשל במקרה של כתם נוזלי יש לספוג עם מטלית יבשה את הנוזלים ואז לעבור על הכתם עם מטלית לחה ולנקות את הכתם עם נוזל כביסה איכותי ועדין, ועם מעט מים. את חומרי הניקוי משפשפים בעדינות בעזרת מטלית יבשה ואחר כך עושים שוב שימוש במטלית לחה לספיגת הנוזלים.

ריפוד מרהיב מבד בוקלה 

בחירה ברהיטים עם ריפוד בוקלה תעניק לבית חזות ייחודית המשלבת לוק קלאסי עם מודרני, שתשדרג את החלל ותעניק לו עוד רובד אלגנטי, עמוק ומעניין. כמו כן סוג זה של ריפוד מגיע אחרי שנים מודרניות ארוכות של ריפוד חלק ושטוח, וצמא של עולם עיצוב הפנים לרהיטים שיש להם טקסטורה יותר דומיננטית, עשירה ועמוקה. זאת לצד רצון לצאת מהמראה המודרני הקר והמנוכר ולהעניק למרחב הביתי חזות הרבה יותר רכה וחמימה. יחד עם זאת עולם העיצוב לא ויתר על הקו המודרני הנקי, וכך ביחד עם ריפוד בוקלה מתקבלים פריטי ריהוט שמצד אחד מקרינים נעימות וחמימות ומצד שני שומרים על קו עכשווי, נקי ומודרני, שלא אחת משולב עם צורות שאינן  סטנדרטיות או שאינן סימטריות.

עיצוב הבית עם רהיטי בוקלה 

בחנויות מובחרות תוכלו למצוא פריטי ריהוט מרהיבים עם בד בוקלה, שבדרך כלל מוצעים בגוונים בהירים ומשתלבים נהדר בבתים בסגנונות עיצוב שונים, בין אם כפרי או מודרני. הם גם נראים נהדר עם חומרי גלם שונים כמו עץ, אבן ומתכת. למשל תוכלו לשדרג את חזות הסלון עם כורסא או ספה מבד בוקלה, להוסיף למבואה או חדר שינה סטול בוקלה, להתפנק בחדר משפחה עם הדום בוקלה עגול, ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here