סטיילינג לעסק

0
96
סטיילינג לעסק

בעולם בו התחרות העסקית גבוהה מתמיד, חשוב לשדר תדמית חזקה, מלוטשת ואחידה.

תפקידו של עיצוב חלל העסק, הוא ליצור רושם ראשוני – חיובי, ולהטביע חותם בפני הלקוח הפוטנציאלי, המבליט אותה מול מתחריה, לכבוש את לב הלקוחות ולהניע אותם לפעולה:

  • קניה, מכירה או קבלת שירות.
  • הום סטיילינג לעסקים
  • הום סטיילינג לעסק עוסק במיתוג ובידול העסק.

הום סטיילינג לעסקים מתמחה בהצגה מיידית ומדוייקת של הרעיון הבסיסי של העסק וברצון של הגורמים המעורבים בו (בעלים, עובדים וגורמים אחרים) לשדר קווים מנחים לפעולת העסק:

  • שימוש בקווים נקיים מתאימים לעיצוב בתי עסק שמרניים (כגון משרדי עורכי דין, רואי חשבון, מרפאות רופאים מומחים).
  • עיצוב קונספט צבעוני/מודרני מתאים יותר לעיצוב עסקים חדשניים ומקוריים או הנמצאים בתחרות חריפה וצריכים למתג ולבדל את עצמם משאר המתחרים, (כגון אדריכלים, חברות תקשורת, ואנשי מקצוע העוסקים במקצועות הקשורים לעיצוב וטכנולוגיה).
  • עיצוב רך – סגנון המתאים לבעלי מקצוע העוסקים בילדים ובאנשי מקצוע מתחומי טיפול שונים (כגון חנויות למוצרי תינוקות, פסיכולוגים, מטפלים/יועצים זוגיים מטפלים אלטרנטיביים).

ניתן כמובן גם לעצב שילוב של השניים – בהתאם למיתוג העסק.

עיצוב חלונות ראווה

כדי למקסם את האפקט של חלון הראווה שלכם צריך לקבוע את הקונספט של החנות, ולבחור תמהיל נכון של מוצרי החנות- תוך כדי בחירת מוצרים יוקרתיים יותר (כדי לשדר יוקרתיות מצד אחד), ולהציג מוצרים מוזלים (כדי לגרום לקונה הפוטנציאלי להיכנס לחנות).

עיצוב חלון הראווה שלכם הוא תהליך שבו מבוצעת בדיקה מעמיקה של התייחסות הקונים הפוטנציאלים לקונספט ולמוצרים.

יש חשיבות כגולה בעיצוב חלונות ראווה- למיקום של מוצרים מבחינת החשיפה של המוצרים בסדר הנכון ומזוויות שונות לקהל היעד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here