עיצוב דיור מוגן

0
2693
עיצוב דיור מוגן

בשנים האחרונות דיור מוגן הפך להיות הבחירה המועדפת של אנשים רבים בגילאי הפנסיה. אלו הבינו כי דיור מוגן מספק להם מתחם יוקרתי ומוגן של אנשים בני גילם ומגוון פעילויות מהנות עד כי ניתן לומר כי דיור מוגן מוגדר אצל רבים כבית מלון יוקרתי. מאמר זה ידון בכל האספקטים הקשורים אל עיצוב דיור מוגן.

תכנון ועיצוב דיור מוגן – דירות המתחם

חשוב לקחת בחשבון כי ישנן מסגרות רבות של דיור מוגן וכי ככל שהמתחם יהיה מעוצב בקפידה, ביוקרתיות ובצורה חדשנית מסקרנת, קרוב לוודאי שיותר אנשים יבחרו להירשם אליו.

עיצוב דירות המתחם- כל הדירות צריכות להיות מרווחות ומעוצבות בצורה יוקרתית וקפדנית. המעצב חייב לקחת להיות בעל ניסיון בכל הקשור אל עיצוב דיור מוגן ולהכיר עיצובים חדשניים של בתי אבות ומתחמי דיור מוגן במדינות שונות ברחבי העולם על מנת לספק לדיירים את העיצוב המושלם המתאים לגיל שלהם. כלומר, עיצוב סולידי בשילוב קו חדשני צעיר.

ריהוט ואביזרים נוספים בדירה- תחום הריהוט משויך אל תחום עיצוב הפנים של הדיור המוגן. כאן חשוב מאוד לבחור בריהוט מעוצב וחדיש אשר יתווה את אותו קו סגנוני יוקרתי בו הנהלת הדיור המוגן מעוניינת. בנוסף, המעצב ייקח בחשבון בחירה של ציוד חשמלי חדשני המותאם מבחינת צבעים לאופי הסגנוני של הדירה. החלטה לגבי מיקום הריהוט, התווית פינות הישיבה בסלון, צבע הקירות בבית, סוג התמונות האידיאליות ועוד.

עיצוב דיור מוגן – תכנון ועיצוב חללי המתחם

לאחר התכנון הקפדני של האדריכל חשוב לקחת בחשבון את העיצוב של כל החללים המשותפים של המתחם. יש לקחת בחשבון עיצוב בית אבות בחיפה בכל הקשור אל עיצובו של פנים הלובי, חדר הכביסה, מתחם הבריכה, חדרי החוגים, אולם ההרצאות, הקולנוע והמופעים, עיצוב בית הקפה וסניף קופת החולים במתחם, אפשרות למעליות שקופות המשוות ארשת יוקרתית למקום, מתחם מיוחד למודיעין, לשומרים של המקום ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here