ריצוף אבן – כך נבחר מרצפות נכון

0
1819
ריצוף אבן – כך נבחר מרצפות נכון

עיצוב הבית שלנו יכול לעתים להיתפס בעינינו כזניח, אולם האמת היא שיש לו השפעה רבה עלינו. האופן בו הבית שלנו מעוצב, הצבעים שנעשה בהם שימוש, הטקסטורות ויתר המאפיינים משפיעים על מצב הרוח שלנו, על הפרודוקטיביות שלנו ועוד. לכן, כאשר רוכשים בית, אחד הדברים שהכי חשוב לעשות הוא לדאוג שהוא יהיה מעוצב לפי הטעם שלכם ולהתחיל ליצור את האווירה שתרצו שתעטוף אתכם, את סוג האבן המומלץ ועוד.

הטיפים שאסור לפספס

כאשר אתם פונים לשיפוץ בית חדש, אחד הדברים שתצטרכו לבחור הוא הריצוף. יש מגוון רחב של סוגי מרצפות כאשר ריצוף באבן נחשב לאחד היוקרתיים שבהם, מכיוון שהוא יוצר מראה טבעי והרמוני מאוד. אבל איך בוחרים מרצפות שהולכות ללוות אתכם, בתקווה, עוד שנים ארוכות? אין ספק שמדובר במשימה לא פשוטה עבור מי שאינו מבין בתחום, ולכן לפניכם כמה כללים שכדאי לקחת בחשבון.

  1. הכירו את ההבדלים

ריצוף שמתאים למבנים ציבוריים לא בהכרח מתאים לצרכים פרטיים. כדאי לוודא שאתם מבחינים בין הסוגים השונים, ובוחרים ריצוף שמתאים לבית פרטי.

  1. השלם גדול מסך חלקיו

לראות אריח אחד זה לא מספיק. על מנת לקבל תמונה ברורה ככל האפשר של מראה הריצוף שיתקבל, כדאי לבקש לראות קבוצת אריחים יחד, ולא רק אריח בודד.

  1. הכי קרוב לתוצאה

בנוסף לסעיף הקודם, אם תניחו את האריחים על הרצפה, תוכלו להבין בצורה טובה יותר איך התאורה והצללים ישפיעו עליהם, וכיצד הם ייראו כאשר יותקנו בבית שלכם.

לא לשכוח את הפרטים הקטנים

לאחר שבחרתם את המרצפות המושלמות, הגיע הזמן לבצע את ההזמנה. כאשר אתם מבצעים הזמנה של ריצוף לבית החדש חשוב להקפיד על שני דגשים. ראשית, נהוג להזמין כ-10%-15% יותר מכמות האריחים שאתם באמת צריכים. באופן טבעי, חלק מהאריחים עשויים להיפגם או לא להתאים וכדאי להיערך מראש עם כמות שתספיק לכם בוודאות. שנית, מומלץ להזמין מראש, מהספק, את הפנלים, המותקנים על הקיר בסמוך לרצפה. כאשר החיתוך מתבצע בשטח, הוא בדרך כלל מדויק פחות, ולכן לתוצאה מושלמת כדאי להיערך מראש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here