איך להתאים את מכונת האספרסו לעיצוב הבית?

0
1020
קרדיט: depositphotos

האספרסו מייצג עבור רבים מאיתנו את אותו המושא שאי אפשר להשיג בתוך הבית. הוא מהווה לא פעם סיבה ליציאה גם כשממש טוב לנו בבית ולאו דווקא בא לנו לצאת. אבל היום, עם התפתחות הטכנולוגיה, ניתן להשיג מכונות קפה ביתיות מעולות שעושות את העבודה לא פחות טוב מאשר בבתי הקפה, ובלחיצת כפתור אפשר להשיג אספרסו מהחלומות, שלא לומר קפה הפוך.

למה מכונת אספרסו טובה מתעלה על זו שבבית הקפה?

ההבדל העיקרי בין מכונת אספרסו ביתית לבין זו שבבית הקפה, היא שבאופציה השנייה קיים תיווך של מלצרית ובריסטה. למי לא קרה שרשימת הבקשות לקפה שהכתבנו למלצרית עברה טלפון שבור של ממש, הקפה לא הגיע כמו שביקשנו והסיבובים במסעדה הביאו לכך שקיבלנו  אותו מעט פחות רותח ממה שהיה כשהוכן?

כשהאחראיות על הקפה בידיכם ואתם מסירים ממנו את עול התיווך, אתם דואגים לעצמם לקפה הכי נאמן לסך הדרישות שלכם. בלי מאמץ בכלל ובלי הוצאות מיותרות, אתם תקבלו קפה מפנק הישר מהמכונה ללגימה. אספרסו, אמריקנו, מקיאטו, קורטאדו, הפוך – כל החלומות שלכם מתנקזים לרגע את בו לחצתם על הכפתור.

אז איך תבחרו מכונת אספרסו?

שאלו את עצמכם מהי תדירות השימוש במכונה ואיזה קפה תרצו להכין בה. האם אתם אוהבים לארח? בהתאם לכך בחרו מכונה עם כמות האופציות התואמת את הצרכים שלכם. ישנן מכונות שמספקות אספרסו בלבד, וכאלו בעלות יכולת הקצפה, כאלו שמגיעות עם מקציף ידני או מכונות שעושות את כל העבודה בעצמן.

עיצוב הבית

דרך נוספת לבחור מכונת אספרסו היא כמובן לבחור את הדרך בה תשתלב הכי טוב בנראות של הבית ושל המטבח. ישנן מכונות מטאליות שצבען כסף מתכתי והן יתאימו בשלמות עם מטבח בצבעים פשוטים כמו אפור ולבן. אך, דווקא אם המטבח שלכם נועז יותר ובעל צבעים חזקים יותר, מכונה מסוג זה יכולה גם כן להתאים כקונטרה, ותביא נגיעה רגועה יותר למטבח שלכם.

מכונות רבות מגיעות בצבע שחור וגם הן מתאימות ממש לכל סוג של מטבח – במיוחד מאחר והן לא תופסות יותר מדי את העין. מכונות הקפה הן בעלות נוכחות חזקה במטבח (הן בעין והן מבחינת הנוחות שהן מספקות) ולכן דווקא צבעים פשוטים יהיו אלה שיתאימו בול ולא יעוררו אי נוחות.

חשוב לשים לב כי מכונות אלו פעמים רבות תופסות מקום פיזי – לא גדול כמו מכונה של בית קפה, אך בכל זאת יש לבחור עבורן מקום מתאים שלא יעורר תחושת צפיפות עם יתר המכשירים החשמליים שמיקמתם במטבח.

לפני הקנייה, חשוב לדעת מה אתם מחפשים, בעיקר בעיקר מבחינת השטח אותו אתם מייעדים למכונה, שכן הן מגיעות בגדלים שונים.

חשוב לזכור שמכונת קפה היא השקעה לטווח ארוך. אם אתם אנשים שמכורים לאספרסו ולא יכולים לחשוב על בוקר בלי לגימה מעוררת, המכונות האלו הן בדיוק בשבילכן, ויחסכו לכם יציאות לבתי קפה וכמו כן הוצאו מיותרות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here