דקים סינטטיים קונים רק אצל המומחים  TREX – 

0
393
קרדיט תמונה: TREX

אין כמו לשבת בחוץ בסופו של יום עמוס וליהנות מכוס קפה באוויר הפתוח. התקנת דק לחצר תהפוך את החלק החיצוני של הבית למקום מרכזי ומלא חיים. אל תתפלאו אם שאר בני המשפחה יראו בחצר החדשה כמקום האהוב עליהם בבית. בזכות המראה הטבעי של העץ, עם הטקסטורת והגוונים החמים, דק מעץ הפך להיות בחירה קלאסית ונפוצה של משפחות רבות. אך לא כולם מודעים לחסרונות שבדק העץ.

החסרונות בדק עץ טבעי

רצפת דק תורמת הרבה לגינה. מעניקה לה מראה כפרי וחמים, אך היא כוללת עלות הקמה יחסית יקרה ותחזוקה שוטפת שאינה זולה. דק מעץ דורש הרבה מאוד תחזוקה כגון: שיוף, מריחה של שמן עץ וסילר כדי לשמור על המראה, וצביעה. כמו כן, הוא אינו עמיד בפני מגוון רחב של אקלים. למה צריך לעבוד כל כך קשה בשביל יופי? במיוחד כאשר האלטרנטיביות יפיפיות ומרהיבות לא פחות.

הפתרון דק סינטטי

חברת TREX פיתחה מגוון רחב של דקים סינטטיים, כך שיכולים להנות מהמראה הייחודי של דק עץ ללא התחזוקה והעלות גבוהה. הצבעים והטקסטורות בדקים הסינטטיים מוקפדים ומדויקים כך שהדקים הסינטטים כל כך דומים לדקים מעץ טבעי, שאפשר ממש להתבלבל ביניהם. בנוסף לכך, הדקים של טרקס עמידים בכל מזג אוויר. לא נסדקים, לא מתעוותים, לא דוהים בשמש, ולא נרקבים בחשיפה ממושכת למי גשם או למי בריכה, לא מתנפחים ולא מוציאים קוצים. עלות הדק הסינטטי עלולה להיות יקרה יותר מהעץ ממעמד ההתקנה, אך בטווח הארוך מדובר בפתרון חסכוני מכיוון שאין צורך להשקיע כסף בתחזוקה. הדקים סינטטיים, חיפויי קיר דמוי עץ, ומעקות החוץ של TREX ישמרו על מראה חדש ויוקרתי גם לאחר לשנים רבות. אין צורך בטיפול תקופתי ובמריחת חומרים מיוחדים שדוחים מזיקים. לדק הסינטטי של טרקס יש עמידות מוחלטת בפני טרמיטים וחרקים אחרים מכיוון שהם אינם נמשכים אליו כמו שהם נמשכים לדק עץ טבעי.

למה לבחור בTREX דקים סינטטיים?

חברת טרקס מובילים בתחום הדקים הסינטטיים, חיפוי קירות חיצוניים ומעקות חוץ בכל העולם. חברת טרקס משקיעים בפיתוח מוצרים ברמה גבוהה ומספקת בשבילכם. טרקס מאמינה במוצריה האיכותיים ומעניקה לקהל לקוחותיה 25 שנות אחריות על כל המוצרים.

 צרו קשר

הדקים של טרקס נחשבים לידידותיים לסביבה בהשוואה לכל סוגי הדקים הסינטטיים של החברות המתחרות. אנחנו מזמינים אתכם לבקר אותנו באולם התצוגה של חברת TREX השוכן בכתובת, יד חרוצים 6, נתניה. שעות פתיחה: ימים א-ה 8:00-17:00, ימי שישי וערב חג, בתיאום בלבד.

באתר של חברת TREX תקבלו מידע והסבר מפורט אודות התקנת דק סינטטי בהתאמה לצרכים שלכם למיקום ולמידות המיוחדות של המקום בו אתם מעוניינים להתקין דק. אצלנו תמצאו גם חיפוי עץ סינטטי לקיר, התקנת דק, גדרות, ומעקות. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 077-997-3060, תוכלו גם לבקר אותנו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here