המדריך לרכישת ארון אמבטיה

0
705
קרדיט ebath.co.il

שלב ראשון- התאמה לגודל החלל

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו כשרוכשים ארונות אמבטיה חדשים הוא הגודל של החלל של האמבטיה שלכם. כל חלל אמבטיה הוא שונה בכל בית, או אם יש לכם יותר מחלל אמבטיה אחד אז תצטרכו לחשוב איזה ארון מתאים לאיזה חלל, ולכן צריך לעשות קודם כל חישוב של גודל החלל. אם יש לכם  חדר אמבטיה קטן, לא תוכלו לרכוש ארון גדול שיחסום את הכניסה לחדר, ואם מדובר בחלל גדול- כנראה שתצטרכו ארון שיראה מתאים בגודלו לפרופורציות של המרחב. ההתאמה היא הכרחית כדי שהחלל והארון יראו הרמוניים ביחד, וברגע שיש התאמה בין הגודל של הארון לגודל של האמבטיה, תוכלו להתקדם אל עבר השלב הבא בתהליך.

שלב שני- בחירת החומר ממנו עשוי הארון

בתוך כל חלל של שירותים ואמבטיה תוכלו למצוא צנרת של מים, זהו לא חלל רגיל, ויש הרבה אדים בחדר. לכן צריך לוודא כי אתם מחפשים ארונות אמבטיה עמידים במיוחד למים ואדים, שלא תצטרכו להחליף כל כמה שנים או אפילו חצי שנה או שנה. רצוי לבחור עץ איכותי שצבוע בלכה עמידה ולוודא שהוא אכן יכול לעמוד בתנאים של חלל של מים שמשפריצים או אדים. כמובן שגם ארון פלסטיק יכול לעבוד אבל רוב האנשים מעדיפים עץ משיקולים של יופי ואסתטיקה- ארונות אמבטיה מעוצבים הפכו לחלק חשוב מאוד בדקורציה של כל חלל אמבטיה או מקלחון.

שלב שלישי מגירות ודלתות

ארונות אמבט כאן כדי לאכסן עבורנו דברים, לכן חשוב לחשוב מה בכלל אתם צריכים לאכסן בארונות האלה- ולהתאים את הארון לצרכים שלכם. הדרך להבין מה אתם עומדים לשים בארון האמבטיה שלכם היא לחשוב מה אתם צריכים בזמן השהייה באמבטיה- שלא תוכלו לצאת לקחת באמצע ההתארגנות או המקלחת ותרצו שיהיה עבורכם בהישג יד. מה שגרת ההתארגנות שלכם בבוקר, במה אתם משתמשים, באיזה אופן נוח לכם לאכסן את הדברים שלכם- האם מגירות או ארונות מדפים? צריך להתחיל מהרמה הפרקטית ומשם בסוף לחשוב על הניראות של הארון. שלב בחירת הניראות הוא השלב הרביעי בו בעצם אחרי שלקחתם בחשבון את כל השיקולים הפרקטיים- גודל, נוחות, עמידות החומר- רק אז אתם רשאים לפנות את עצמכם בעצם לבחירת ארון שיקלע לטעמכם העיצובי ויתכתב עם שאר החלל בהרמוניה. eBath מוצרי אמבטיה בשיווק ישיר ישמחו לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לבחור את ארון האמבטיה מושלם עבורכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here