השראה לעיצוב הדירה – רעיונות שיביאו לכם ת'מוד!

0
4985
השראה לעיצוב הדירה – רעיונות שיביאו לכם ת'מוד!

היום בשביל לעצב את הבית כבר לא צריך אדריכל או מעצב פנים. עם קצת יצירתיות, רצון והשראה תוכלו לעצב את הדירה שלכם ולגרום לו להיראות אסתטי ובדיוק כפי שחלמתם! אז איך עושים את זה בכלל? מאיפה מתחילים? קודם כל, צריך להבין מה אתם אוהבים ומה מעורר בכם השראה. הבאנו לכם מספר דוגמאות לסוגי העיצובים הפופולאריים ביותר.

הבית שלנו הוא ממש מראה לאופי שלנו. הוא יכול לייצג את האמונות שלנו, את ההשקפה שלנו ואת הדברים שאנחנו רוצים להציג לגבי חיינו. כדי להבין איך לעצב דירה חדשה (כמו באתר) צריך קודם כל להחליט איזה סגנון עיצוב נעדיף והמבחר הוא אינסופי…קלאסי, נורדי, מודרני, וינטג', כפרי והרשימה ועוד ארוכה.

5 סגנונות עיצוב מעוררי השראה לדירה החדשה שלכם

  • עיצוב נורדי – עיצוב נורדי שידוע גם בשם עיצוב סקנדינבי מתייחס לעיצוב שמגיע אלינו ממדינות צפון אירופה – דנמרק, פינלנד, סקנדינביה, נורבגיה ושבדיה. בשנים האחרונות הוא הפך להיות פופולארי מאוד בעולם וכבש גם את ישראל. הוא מבוסס על מינימליזם, קווים נקיים עם צבעים בהירים ונעימים וכן שילוב של אלמנטים מהטבע. כל זה בהשראה של הוויקינגים המרשימים שדאגו שהבית שלהם יהיה פרקטי.
  • עיצוב בוהו – עיצוב בוהו שיק הוא סגנון אידאלי עבור האופי הישראלי החם 😊 הוא צבעוני, נועז, אתני ומשלב הדפסים פרחוניים, טקסטורות מיוחדות, פריטים ייחודיים, חומרים טבעיים, אומנות והרבה צמחים! אחד הדברים המהנים ביותר בסגנון היא שניתן לשלב סגנונות שונים יחדיו והחוק הוא "שמור איז מור" 😉
  • עיצוב מודרני – אחד העיצובים הטרנדיים הוא ללא ספק העיצוב המודרני שיכניס הרבה עניין לדירה החדשה שלכם. סגנון מודרני מאופיין בתחושה "על זמנית" – הוא מעניק לבית שלנו מראה מרשים עם מינימליזם. בסגנון זה חשוב לשמור על קווים נקיים ובחירת הצבעים לרוב תהיה גוונים נטרלים. כמו כן, עיצוב מודרני מאופיין בפונקציונליות, תאורה שמתמזגת היטב בחלל ושילוב של אלמנטים טבעיים בחלל.
  • עיצוב כפרי – העיצוב הקלאסי והאהוב על רבים, "לגור בעיר ולהרגיש בכפר" – מקור העיצוב מגיע אלינו מארצות הברית ובמתים ישנים באירופה. הוא מעניק לבית שלנו אווירה ביתית, חמימה ומרגיעה. העץ משחק תפקיד חשוב בעיצוב הכפרי ומשלבים אותו עם שימוש בצבעים חמים שמשרים אווירה חמה.
  • עיצוב תעשייתי – סגנון ההייטק נהפך לטרנד של ממש – הוא התחיל להתפתח בשנות ה-70 ובשנים האחרונות ניתן לראות אותו מככב בבתים רבים. גימורי מתכת, גלגלים, ברגים הם רק חלק מהמראה המעניין. שילובים של זכוכית, מתכת ופלסטיק מאוד נפוצים, השימוש בעץ הוא מינימלי עם שימוש בצבעים מאוד נטרלים אפור ולבן, יש כאלה שבוחרים לשבור אותו עם צבע בולט כמו צהוב, כחול, ירוק וכו'. סגנון זה משלב בין נוחות, פונקציונאליות, טכנולוגיה וחדשנות.

השראה לעיצוב הדירה – רעיונות שיביאו לכם ת'מוד!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here