חלונות מעץ -המדריך השלם לעיצוב הבית 

0
1387
חלונות מעץ -המדריך השלם לעיצוב הבית 
מקור freepik

עומדים לפני שיפוץ הבית או אפילו חושבים על שלבי בנייה מחודשים? כמו שאר החלקים חלונות לא רק בפן העיצובי אלא גם בפן הפרקטי של העניין. רוצים לדעת למה חשוב לבחור את החלונות שלכם נכון? איך זה ישפיע על החום, הקירור ואפילו תאורת הבית לרבות מיגור הרעשים? לא רוצים להתפשר על איכות חיים ירודה? בדיוק במאמר הזה נספק לכם את כל התשובות שיעזרו לכם לבחור נכון לטווח הארוך. 

איך בוחרים חלונות עץ?

חלונות עץ, מיותר לציין כי אלה שנמצאים בפתח הבית יכולים בהחלט לספק לא מעט תשובות ולספק השפעה משמעותית בפרט אם הם נבחרים נכון או לא נכון. מבין כל היתרונות, חלונות מספקים את האור הטבעי, את משב האוויר, עניין הבידוד, איטום ובסופו של דבר גם העניין האסתטי, אז מה קודם למה? כמו שאר הבית כך גם החלונות ופתחיהם הדורשים מכם תכנון על פי כיווני אוויר וכן התאמה לסגנון העיצוב הן מחוץ לבית והן בתוכו. שואלים את עצמכם מה הקשר בין פרטיות לבין בחירת חלונות עץ? אחד הדברים שאנשים מחפשים במבצרם הפרטי זו הפרטיות וכאן למשל אם זה הנושא שעולה על הפרק חשוב לתכנן את החלונות צרים יותר בחלק העליון של הקיר. זה חשוב כי רק כך ייכנס אור לבית ועדיין הפרטיות לא תפגע. 

הקשר בין מיקום הדירה לבין גודל החלונות 

רוצים להתאים חלונות עץ לבית? כאן יידרש מכם לקחת בחשבון גם את עניין המיקום של הדירה כאמור כיווני הדירה. העניין של התכנון הזה חשוב שאחרת אם ההצללות והפתחים לא יהיו נכונים לא נעשה כאן דבר ולכן פעולה זו נדרשת לביצוע עוד בשלבי התכנון הראשוני של הבנייה.

מומלץ להיכנס לאתר של חברת נגה נגרות ולקבל מידע נוסף ורעיונות לעיצובים שונים.

בסיכומו של דבר בחירת חלונות העץ תתאמנה לבתים פרטיים ובעיקר בתים כפריים שרוצים לספק את המראה הטבעי והרצון לייצר בידוד. כמו כן במידה ואכן בוחרים חלונות עץ חשוב מאוד לקחת בחשבון כי האדם שרוצה עץ מחויב לתחזוקה גבוהה ללא פשרות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here