טיפים לבחירת סלון לבית

0
1996
טיפים לבחירת סלון לבית

אם רק התחלתם לחשוב על עיצוב הבית שלכם קרוב לוודאי שהמקום הראשון ברשימה אצלכם יהיה הסלון. יכול להיות שתרגישו מעט מוצפים משפע הדברים שתצטרכו לדאוג להם בעת העיצוב וכדי להקל עליכם הינה כמה טיפים שיסייעו לכם בעת בחירת הריהוט המתאים עבור חדר האורחים בבית שלכם.

הדבר הראשון שעליכם להחליט לגביו הוא מה סגנון העיצוב שעליו החלטתם ללכת. כמובן שישנם שני גורמים שיכריעו כאן את הקו. הראשון הוא הטעם האישי שלכם, אליו תוכלו להגיע מתוך הסתכלות בתמונות של חדרי מגורים שונים. השני, יהיה התקציב העומד לרשותכם.

איך לארגן את המרחב

הבעיה הנפוצה ביותר שיש לאנשים רבים היא חוסר היכולת שלהם להבין כיצד לסדר את ריהוט הסלון שלהם. לעתים קרובות אנשים דוחפים ספה על קיר אחד, כמה כסאות זה כנגד זה וזהו. אבל סידור רהיטים זה משהו שדורש קצת יותר תכנון. ומחייב שיקולים חשובים יותר כמו בחירת מוקד, יצירת אזורי שיחה ואופן זרימת התנועה.

חשוב מאד להביא בחשבון גם את הנתונים של הבית. אחרי הכל, לא תוכלו להתעלם מהמבנה של הבית שלכם, ואם בסופו של דבר לא תביאו בחשבון את המבנה שלו הרי שתאלצו  להזיז רהיטים על מנת להכניס את הסלון כמו שצריך.

בחירת הצבעים

גם אם פנטזתם על סלון בצבעי שמנת, והמון פסלים עם זכוכית וזוויות מיוחדות, כדאי שתחשבו למי אתם תופרים את החליפה. שהרי אם מדובר במשפחה עם ילדים וכלב חביב, כדאי לשקול שוב. יש מצב שהצבע הלבן לא יחזיק מעמד יותר משבוע ימים מבלי שיעלה כתמי ליכלוך. זכוכיות יכולות להוות סכנת נפשות כשמדובר בבית עם ילדים שעלולים להתקל בהם. ופסלים… נו טוב תקוו שהכלב שלכם לא כל כך חובב דברי אומנות ושהם לא ימשכו את תשומת ליבו.

התאמה נוספת היא של סוג הספה וגודלה. בחירת הבד הנכונה תסייע לכם מאוד לשמור על נקיון הסלון וגם לוודא שהוא יישמר לאורך זמן. גודל הספה צריך להיות מותאם לכמות האנשים שלרוב מגיעים אליכם לסלון להתארח או שעושים בו שימוש. וכמובן התאימו את הריהוט לאופי ולמראה הכללי של הבית שלכם.

שטיח לרצפה

שטיח לרצפה הוא חשוב, ומהווה אמצעי גם להלבשת החדר וגם מקנה לו תחימה ומשדר חום וביתיות. אבל שטיח יכול להוות גם סוג של אתגר. לכן לפני שאתם קונים אחד, פשוט בגלל שאתם אוהבים אותו, וודאו  שאתם מכירים את כל כללי האצבע לבחירת שטיחים. השיקול החשוב ביותרבבחירת כל שטיח הוא הגודל. כאשר שטיח הוא קטן מדי הוא עלול לגרום לחדר כולו להיראות פחות מוצלח. לכן וודאו שאתם יודעים מהו הגודל הטוב ביותר עבור החדר שלכם, ואת אופן סידור הרהיטים שלכם. כל הרהיטים צריכים להיות ממוקמים על גבי השטיח ובאופן אידיאלי, השאירו בערך 10 עד 20 סנטימטרים של רצפה חשופה בין קצוות השטיח לקירות החדר.

קירות ריקים הם סימן לחדר לא שלם. זה לא אומר שאתם צריכים למלא כל סנטימטר, אבל חשוב לקשט את הקירות באמנות. זה חשוב, אבל זה לא צריך להיות יקר כדי ליצור מראה מפתה ומגובש. מה שאדם אחד מחשיב לאמנות עשוי להיות שונה באופן דרסטי ממה שמישהו אחר חושב. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לעקוב אחר האינסטינקטים שלכם במה שקשור למה שאתם אוהבים ומה יתאים לחדר שלכם. חפשו מידע על הכללים הבסיסיים של מה לתלות ואיך לסדר את זה ואז תנו ללב להיות המדריך שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here