מה חשוב בעיצוב חנויות וחללים מסחריים?

0
193
קרדיט לתמונה: www.studio-id.co.il

כל מה שנראה לנו טבעי מאוד כאשר אנחנו נכנסים לחללים מסחריים ועסקיים או מבני ציבור לא מובן מאליו בעיני מעצבי פנים. העבודה שעושים כאשר מעצבים חללים כאלה חייבת לקחת בחשבון כמה פרמטרים שהם קריטיים להצלחת עיצוב פנים מסחרי. ראשית, ייעוד החלל ותנועת הקהל הצפויה בו, המטרות של המקום כמו העסק ואופיו וכמובן תנאי המקום ונתוניו הבנויים. יש מקרים שבהם אפשר בקלות לנצל נתונים טבעיים של מקומות כאלה על מנת להישען עליהם בעיצוב ולהתמזג אתם באלמנטים שונים. זה כולל נופים וזה כולל גם אלמנטים אדריכליים אם מדובר בקניון או במרכז מסחרי. הכי חשוב בעיצוב חלל כזה הוא לתת את התחשוה לכל לקוח שהוא רצוי והוא יכול להישאר כמה זמן שהוא רוצה מבלי להרגיש אי נעימות בגלל גודש פריטים וצבעים או עיצוב לא הגיוני ולא ידידותי למי שצריך אותו. לכן, כשאתם פונים למומחיות של STUDIO ID אתם מקבלים עיצוב פנים שמתאים למקום ולוקח בחשבון את הפונקציות שלו.

לעצב את הבית שלכם בתקציב נוח

רבים חוששים להזמין עיצוב פנים לדירה או לבית שלהם מחשש שהמחיר יהיה יקר מדי. אולם לא פעם קורה שדווקא מעצבי פנים במרכז יכולים לנצל טוב יותר את התקציב שלכם כדי לחסוך בעלויות העיצוב, כך שהבית שלכם ייראה נפלא בתקציב נמוך והגיוני. במקום לבזבז כסף על רהיטים, צבעים ואלמנטים שונים שאינם מתאימים לכם ולדירה, מעצבי פנים דווקא חוסכים לכם את ההוצאות המיותרות ומוכיחים לכם שאפשר לקבל בית מעוצב במינימום השקעה ובמקסימום טעם טוב, השראה ותכנון נכון. כשמגיעים לבית כזה בודקים טוב מהו אורח החיים שלכם ומה נחוץ לכם ולפי זה מעצבים את הבית בתקציב שעומד לרשותכם. בכל מקרה, התוצאות יעילות וחכמות הרבה יותר מניסיון עיצוב חופשי ולא מתוכנן שלכם.

לקבל השראה יום יום

יש בתים שאפשר להיכנס אליהם וליהנות מהם כמו גלריה ביתית נינוחה ואלגנטית, והם בדרך כלל בתי יוקרה. מלבד ההשקעה הגדולה באדריכלות אתם יכולים לראות שם חומרים איכותיים ומעולים, עיצובים של יצרני ריהוט ואבזרים מהמובילים בעולם והרבה מאוד מחשבה בשילוב נכון של חומרים וצבעים, כדי שיהיה מאופק ואלגנטי. עיצוב פנים בתי יוקרה מיועד לא רק למי שגר במגדלים ובווילות ענק, אלא גם לדירות שבהן רוצים לשלב סממני יוקרה משום שזה הכי מתאים לדירה ולדיירים שיכולים להרשות לעצמם את זה. מומחיות עיצוב הפנים של STUDIO ID ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עיצוב יוקרתי שכזה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here