מחפשים מקרר יין במחירים לכל כיס? הנה כמה אפשרויות עבורכם

0
692
מחפשים מקרר יין במחירים לכל כיס? הנה כמה אפשרויות עבורכם
יח"ץ WineBar מקררי יין

לא משנה אם אתם מארחים בני משפחה וחברים בחצר ביתכם או שאתם מקיימים אירוע עסקי, כוס יין צוננת היא ללא ספק התוספת האולטימטיבית לכל מפגש או כינוס. ואם אתם רוצים להגיש את היין בטמפרטורה המושלמת, מקרר יין הוא התשובה לכך. 

במהלך השנים האחרונות מקררי היין הפכו לפופולריים בזכות גודלם הנגיש ופונקציות מתקדמות כמו בקרת טמפרטורה, אזורי קירור נפרדים, עיצוב מפואר, מסך מגע ועוד. אם עד היום לא השתמשתם במקרר יין מסיבות כאלו ואחרות, כדאי שתדעו שמקררי יין טומנים בחובם כמה וכמה יתרונות.

היתרונות המובילים של מקררי יין

טמפרטורה מושלמת

היתרון הגדול ביותר הוא שמקרר יין מבטיח שתיהנו מטמפרטורת ההגשה הטובה ביותר בכל פעם שאתם לוגמים יין. רבים לא יודעים זאת אך כאשר היין מוגש בטמפרטורה מושלמת הטעם שלו יהיה טוב הרבה יותר. 

בעוד שמקררים רגילים מעוצבים כדי להכיל ולקרר מגוון רחב של מוצרים, מקרר יין מיועד אך ורק לקירור יין ומשקאות, מה גם שמאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה הרצויה. ברוב המקרים מקררים רגילים יקררו את היין שלכם לטמפרטורה קרה מדי, ויחד עם הלחות הנמוכה, היין שלכם יהיה יבש יותר ופחות טעים.

חיסכון

מקררי יין זמינים במגוון עצום של גדלים ודגמים והם מציעים לכם פתרון חסכוני במיוחד. תוכלו לרכוש מקרר יין בגודל הרצוי, בהתאם לסדר גודלו של התקציב שעומד לרשותכם ולכמות הבקבוקים שתרצו לאחסן. מעבר לכך, מכיוון שמטרתו העיקרית והיחידה היא לצנן את היין שלכם, מקרר יין פועל ביעילות והוא הרבה יותר פונקציונלי, מה שמקטין את העלות.

בשורה התחתונה, מקרר יין מציע לכם את האפשרות לאחסן את היין ולשמור על הטמפרטורה שלו אופטימלית במינימום עלות.

תחזוקה נמוכה יותר

הפונקציונליות הפשוטה של מקררי יין אינה דורשת תחזוקה מרובה, וזהו פתרון עמיד הרבה יותר. גם אם משהו משתבש, כמו שעלול לקרות במקרים נדירים, הרכיבים של המקרר פשוטים יותר, ולכן זולים יותר להחלפה והתיקון יהיה מהיר יותר.

ללא תנודות מיותרות

יתרון נוסף של מקררי יין לעומת מקררים רגילים הוא שהם נטולי תנודות ורטט לחלוטין. התנודות של המקרר הרגיל משפיעות על תהליך ההתיישנות הטבעי של היין ואפילו גורמות לו להתיישן בטרם עת, ממש כאילו נחשף לחום לא רצוי. 

חסימת אור טבעי

כל חובב יין יודע שאור טבעי עלול להזיק לטעמו של היין. למרות שכיום מייצרים בקבוקים רבים מזכוכית עבה וכהה, חשיפת בקבוק היין לאור טבעי לאורך זמן, או אפילו לתאורה פלואורסצנטית, עלולה לפגוע בטעמו ובארומה הייחודית שלו.

בחירת מקרר היין המומלץ ביותר

בין אם אתם חובבי יין מנוסים שכבר קנו מקרר או שניים, ובין אם ברצונכם לרכוש את מקרר היין הראשון שלכם, בחירה מתאימה לצרכים שלכם יכולה לשנות את חוויית השתייה שלכם מהקצה לקצה. 

אנו ב- WineBar מייבאים ומשווקים מקררי יין כבר 15 שנים והמטרה שלנו היא להבטיח שתמיד תוכלו למזוג לעצמכם את כוס היין המושלמת. אם אתם מחפשים מקררי יין מומלצים, אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מותגים ודגמים שיספקו לכם את הפתרון המושלם והמותאם ביותר לצרכים שלכם. 

מקרר יין ביתי מבית WineBar

WineBar הוא מותג מוכר ומוערך בשוק מקררי היין, שגדל והפך להיות אחד המותגים המובילים בארץ, הודות למקררי יין איכותיים אך משתלמים. 

מגוון מקררי היין הביתיים של WineBar מושלמים לשימוש בסביבות ביתיות, ומוצעים לכם בטווח רחב של מחירים, לצד האפשרות לאחסן ולקרר כמה בקבוקי יין שתרצו. חובבי יין מתחילים יסתפקו במקרר ל- 12 בקבוקים דיגיטלי הכולל דלת מראה כהה והגנת UV. ואם יין הוא הרבה יותר מתחביב עבורכם, תוכלו לבחור במקרר שמיועד ל- 28 בקבוקים. 

הפונקציות השונות הן שמבדילות בין המקררים השונים, ואם תרצו לדעת מהו הדגם המומלץ ביותר, מקרר יין 28 בקבוקים מכני UV WINEBAR דלת מראה כהה + מדפי עץ יעניק את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם. הוא יכול לעמוד בפני עצמו אך יתאים גם כבילט אין. הוא פועל ללא מנוע ומדחס (בשיטה התרמו אלקטרית) ולכן מאוד שקט. בנוסף הוא ישמור על הלחות אופטימלית ועל טמפרטורה אידיאלית, ולא פחות חשוב – הוא ידידותי לסביבה. 

מקרר יין מדחס מבית WineBar

לא כולם יכולים לאחסן את היין שלהם במרתף יינות, ועדיין כמות גדולה של בקבוקי יין דורשת פתרון מתאים. אם אתם זקוקים לאמצעי קירור עבור כמות גדולה של יינות, מקררי יין עם מדחס יהיו הבחירה הטובה והמשתלמת ביותר. גם כאן, עומדים לרשותכם כמה וכמה דגמים לבחירה בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. 

נתחיל בגדול – אחד הדגמים המומלצים והמפוארים ביותר שיש ל- WineBar הוא מקרר יין 303 בקבוקים מדחס מקצועי ומפואר. דגם זה כולל מדפי עץ, הוא גדול ומפואר ובאיכות פרימיום. יחד עם פונקציות מתקדמות של מסך מגע, תאורת לד, דלת מזכוכית דו שכבתית בטכנולוגיה ייחודית, מדפי עץ אלון ומסילות טלסקופיות, אתם מקבלים את פתרון הקירור הטוב ביותר שיש. 

דגם מומלץ נוסף ולא פחות יוקרתי הוא מקרר יין מדחס 46 בקבוקים מדפי עץ, שנחשב למוביל בארץ בקטגוריית 50 בקבוקים. הוא שקט ואמין, וכולל 6 מדפי עץ, דלת ממוסגרת ולה שתי שכבות זכוכית מחוסמת UV, תצוגת טמפרטורה דיגיטלית, לוח מכוונים אלקטרוני ועוד המון יתרונות שהופכים אותו לבחירה האידיאלית עבורכם.

אצלנו ב- WineBar מחכים לכם המון דגמים מומלצים של מקררי יין. אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה שלנו בחולון, לקבל ייעוץ מקצועי ולבחור מקרר יין מומלץ שייתן מענה לצרכים הספציפיים שלכן ויספק את מלוא התמורה להשקעה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here