מטבח של פעם

0
2058
מטבח של פעם

המטבח הוא ליבו הפועם של הבית, וכל משפחה יוצקת לתוכו את ה"אני מאמין שלה". יותר מכל חלל אחר, הוא משקף בצורה נאמנה את לייף-סטייל, המנהגים והאיכויות הייחודיות של כל משפחה. לכן כל מטבח, כמו כל משפחה, שונה ומיוחד.

המטבח שנסקור כעת אינו יוצא דופן, מחד. הוא משקף את האופי של הבעלים שלו ואת אורח החיים שלו, ואת האהבות הקטנות שלו. מאידך, הוא ייחודי, יוצא דופן ומיוחד מאוד במראהו. הייחודיות שלו נובעת מכמות החפצים והאוספים המצויים בו בכל פינה, וגורמים לו להיראות אישי ומקורי הרבה יותר.

איך בונים את המטבח

בדרך כלל יבצעו עיצוב מטבחים שכזה בהתאם לשאר הבית. אם תרצו לעצב את מטבחכם בצורה כפרית, מומלץ שגם הבית כולו יהיה בסגנון הזה. חפצים ואוספים מתאימים ניתן למצוא בשווקים בכל העולם. ניתן להוסיף פריטים עשויים אמייל בסגנון עתיק, כלי בישול מנחושת תלויים על מוטות ברזל עדינים. הארונות עשויים מעץ וצבועים בגוון שמנת מיושן. משטח העבודה יכול להיות מפסיפס של אריחי קרמיקה. אך כאן צריך להיזהר, מאחר ולא כל קרמיקה מתאימה לשמש כמשטח עבודה. אחד מתכונות הקרמיקה היא עמידות בפני חום וקור ולכן יש את היתרון הזה שגם כאשר מניחים סיר חם על משטח הקרמיקה המשטח לא ניזוק.

בטעם של פעם

ניתן להוסיף בצד המטבח שידת עץ עתיקה שיכולה להמשיך את רצף הארונות במראה הישן. חשוב שהשידה תהיה פונקציונאלית ולא רק כקישוט. מעל הכיור ניתן להוסיף מדפים ועליו כלי עץ ומתכת שונים וחדשים. יכול להיות שמלאי החפצים הגדול יגרום לאי סדר בעין, אך בעיצוב מטבח מסוג זה, זה לא אמור להפריע, להיפך זה חלק מאופי העיצוב ונותן השראה מיוחדת.

לסיכום, מטבח כפרי הוא נוח, מזמין, ביתי וחמים, וגם אם הילדים מעט מלכלכים זה כמעט לא נראה לעין, מה שנותן יתרון משמעותי בהחלט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here