מים – מה מניע כוח עצום כזה וכיצד?

0
757
מים - מה מניע כוח עצום כזה וכיצד?
קרדיט לתמונה: שאטרסטוק

מים מניעים עולם, משנים סדרים ומזיזים הרים. כוחם של המים ידוע וגם חשיבותם מוכרת לכולנו. עם השנים המים בברזים, באמבטיה ובניאגרה של השירותים הפכו להיות דבר של מה בכך, אולם אם נקדיש רגע של מחשבה ונשאל את עצמנו כיצד המים מגיעים היישר אל כוס המים שלנו ומה מבטיח את איכותם וצלילותם נגלה עולם ומלואו. עולם המים, או באופן ספציפי יותר עולם משאבות המים הוא תחום שלם שמתפתח כל הזמן ודודי משאבות, קבוצה שמתמחה בתחום משאבות המים והביוב מקפידים להתפתח ולהתעדכן כל העת במה שחדש בתחום.

איך המים מגיעים לקומות הגבוהות?

מים נעים באופן טבעי כלפי מטה, אבל מה מניע אותם כלפי מעלה? כיצד רבי הקומות שמוכרים כל כך בנוף המקומי והעולמי מצליחים להביא מים לדיירי הקומות הגבוהות ביותר? התשובה פשוטה ומורכבת כאחד: משאבות. משאבות מים חזקות במיוחד מביאות את המים אל הקומות הגבוהות ומבטיחות שמירה על לחץ מים תקין ומאוזן. בכל מקרה של תקלה בלחץ המים0 בין אם מדובר על לחץ מים נמוך או גבוה, מקור הבעיה הוא במרבית המקרים משאבת המים של הבניין.

חדרי משאבות – תחזוקה וטיפול

ברבי הקומות הגבוהים ישנם חדרי משאבות משוכללים, והם אלו שאמורים לווסת את זרימת המים. סתימה, תקלה או בלאי של משאבת המים עלול לגרום ללחץ מים לא מאוזן שגורם לריחות רעים ולהצטברותך לכלוך על הצנרת וכמובן גם לירידה באיכות החיים של דיירי הבניין. דודי משאבות מים מתמחה בבדיקת חדרי משאבות, איתור תקלות והיא תמליץ בפניכם במידת הצורך על החלפה או שיפוץ של המשאבה הקיימת.

קיימים סוגים רבים של משאבות והתאמת המשאבה לבניין תיעשה על ידי לקיחה בחשבון של כל ההיבטים לרבות גובה הבניין, היקפי השימוש, כמות הדיירים ועוד. דודי משאבות מתמחה בהתאמת משאבות מים לפי ייעוד בין אם מדובר על בית פרטי, רב קומות או מבנה תעשייה ועסקים. 

מעבר להתאמה של המשאבה חשוב להקפיד על תחזוקה נכונה והולמת של ציוד חדר המשאבות. קבוצת דודי משאבות מים מתמחה בתחזוקת חדרי משאבות לרבות בדיקות תקופתיות לפי התקנים המחמירים ביותר. לאחר התאמת המשאבה תקבלו מצוות העבודה של דודי משאבות מים גם הדרכה לגבי תחזוקה נכונה ותדירות הבדיקות שיש לבצע בהתאם לשימוש.

משאבות ביוב – עולם ומלואו

קומות מרתף, יחידות דיור תת קרקעיות או מקלטים שיש בהם חדרי שירותים צריכים גם הם להניע את הביוב כלפי מעלה אל הביוב הראשי. גם כאן ממלאות משאבות הביוב תפקיד מרכזי וחשוב. דודי משאבות מתמחה בטיפול במשאבות ביוב והתאמה מושלמת של המשאבה לפי אופי והיקף השימוש. 

 באותו הקשר, כולנו מכירים את התחושה הלא נעימה של סתימה בצינור הביוב המרכזי. זה קורה במרבית המקרים בשל תקלה במשאבות הביוב. מעבר לצורך להעניק טיפול מידי ומהיר על ידי ביובית בדודי משאבות מים יבצעו בדיקה של כל הצנרת ויבחנו את מצב משאבות הביוב כדי להימנע מתקלות בעתיד. 

שיפוץ משאבות \ אתם מוזמנים לבקר באתר: https://dudiwaterservice.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here