מעצבים את הבית עם אמנות ישראלית

0
1572
קרדיט: שיר זלצמן

תמו להם הסגרים והוסרו כל המגבלות, נגמר סבב הלחימה האחרון ונדמה שהשקט שב למחוזותינו, וזה בדיוק הזמן לשפץ ולעצב מחדש את הבית. אין צורך לשבור קירות, לעקור בלטות ולהחליף את כל הריהוט הקיים, לפעמים הלבשת הבית ועיצוב מחדש בצבעים שונים ועם תוספות של אקססוריז כמו אמנות ישראלית יכולים לעשות את השינוי הגדול והרצוי.

משקיעים באמנות ישראלית מקורית:

נכון, מאוד קל וזול להיכנס לאתר אינטרנטי ולהזמין כמה תמונות לסלון החדש אבל גם לזה יש מחיר- לעיתים חבילה יכולה להיתקע במכס והתשלום עליה יהיה יקר בצורה שלא תהיה שווה את ההשקעה, וגם אם תגיע- לא ניתן לעמוד על איכות הציור ולהתרשם ממנו באמת אלא רק אחרי ששילמתם וקיבלתם אותו הביתה. במקום זאת אפשר להשקיע, אמנם יותר, אבל השקעה בטוחה ומשתלמת ולרכוש אמנות ישראלית.

אם יש משהו שהמצב האחרון הדגיש לנו הוא שאין לנו ארץ אחרת וכולנו פה ביחד וזה כולל גם לפרגן זה לזה ולרכוש כמה שיותר ממעצבים ויוצרים ישראלים. מעצבים מחדש את הבית? זה הזמן להכניס יצירה מקורית בדמות ציור איכותי וייחודי, כזה שלא תראו בסלון של אף אחד מהחברים שלכם וכזה שיחזיק לאורך שנים וישדרג באופן משמעותי את נראות החלל בו תתלו אותו.

קרדיט: שיר זלצמן

רוצים לרכוש ציור חדש? אלו השלבים הבטוחים:

כחלק מעיצוב הבית מחדש ניתן לרפד את הספה, לצבוע את הקיר, להחליף וילון, להוסיף שטיח, לזרוק כמה כריות חדשות או לתלות ציור על הקיר. כל אחד מאלה הוא שינוי קטן ואם הוא נעשה בחוכמה ובשילוב הנכון (זה הזמן להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים) הוא יעשה שינוי גדול ממש כמו לעצב מחדש את החדר.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להחליט איזה חדר אתם משדרגים. לאחר מכן מומלץ להסיר מהקיר את כל מה שתלוי עליו ולצלם תמונה של החדר כמו שהוא. ברגע שיש תמונה שניתן להביט בה יותר קל לעצב את החלל מחדש- לקחת את התמונה אתכם לחנות בכדי לבחור ריפוד חדש או לקנות כריות חדשות ולעצב בכללי מחדש את אותו החדר.

כאשר הקיר ריק ניתן להחליט אם אתם רוצים לתלות ציור קטן ולהחזיר חלק מהדברים שהיו תלויים על הקיר ממקודם מסביבו או שאתם הולכים על קונספט של ציור גדול שיתפוס את רוב הקיר ויבלוט בחלל עצמו.

שתי המלצות חשובות הן לא להעמיס- לא באביזרים ולא בצבעוניות בכדי למנוע מצב של בלגן וחוסר התאמה מוחלט. ההמלצה השנייה היא לבחור פלטת צבעים אחת עיקרית ולדבוק בה וכך תוכלו לשלב כרית עם צבע אחד בולט או ציור צבעוני שיתפוס את העין אבל לא ישתלט על שאר הפריטים בחדר וישתלב בצורה רגועה בפלטת הצבעים שבחרתם.

תתחדשו!

 

שיר זלצמן, אמנית ישראלית

www.shirzalcmanart.com

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here