מעצבים מחדש: 6 שדרוגים קטנים שיהפכו את חדר הרחצה למושלם

0
1873
מעצבים מחדש: 6 שדרוגים קטנים שיהפכו את חדר הרחצה למושלם
מקור PIXABAY

חדר הרחצה הוא סוג של מקדש. אנו מבלים בו זמן רב, מתנקים פיזית ונפשית, בעיקר מאפשרים לעצמנו ליהנות מכמה דקות של רוגע (ברוב המקרים). עיצוב חדר רחצה מושקע יכול להפוך את החוויה להרבה יותר נעימה, והדבר הכי טוב הוא שניתן לעשות זאת בדרכים פשוטות שלא מצריכות מאמץ רב או הוצאות כבדות בכיס. כך תהפכו את חדר הרחצה שלכם למפנק במיוחד.

תאורה

תתפלאו לדעת כמה התאורה באמבטיה משפיעה על האווירה בחדר. בדקו האם התאורה שלכם חזקה או חלשה מדי, ובמידת הצורך החליפו את הנורה או את גוף התאורה. ניתן להחליף בין אור לבן לאור צהוב ולהפך, בהתאם לעיצוב של חדר הרחצה. מומלץ למקם את התאורה מעל המראה כדי שהאור יאיר ישירות על הפנים ויאפשר להתארגן מולה בצורה אופטימלית. אם מחליפים את גוף התאורה, אפשר להתאים אותו לעיצוב של החדר. אם אין הרבה תאורה טבעית בחדר האמבטיה, כדאי לבחור בגוף תאורה שייתן מספיק אור אך לא יהיה חזק מדי ויפגע בחוויה.

מגבות

אי אפשר בלי מגבות נעימות שאפשר להתעטף בהן אחרי המקלחת. ניתן לרכוש מגבות בכל הצבעים והגדלים, ואפילו להתאים את הגוונים לאווירה שרוצים להשרות בחדר, לדוגמה מגבות לבנות למראה נקי וקלאסי, מגבות בצבעים קרים למראה מרגיע ושליו או צבעים חמים למראה חמים ונעים. אם אתם ממש רוצים להתפנק, חלוקי רחצה ייתנו תחושה של ספא ופינוק אמיתי. 

מומלץ לקנות מגבות או חלוקי רחצה באיכות גבוהה, כך שיחזיקו זמן רב ולא יתבלו לאחר כמה כביסות. כמו כן, כדאי לקנות מגבות בכמה גדלים כדי להתאים אותן לכל צורך, החל ממגבות פנים קטנטנות לניקוי הפנים, מגבת ידיים ועד מגבת גוף גדולה, רכה ועוטפת.

שטיחי אמבטיה מעוצבים

אחד הדברים הכי נעימים ביציאה מהמקלחת הוא להניח את הרגליים על השטיח הרך והנעים. תוכלו לקנות שטיחי אמבטיה רכים וקטיפתיים, כשכדאי לרכוש שטיחים גדולים, על מנת שיהוו חלק לבתי נפרד מעיצוב החלל. השטיחים צריכים לספוג היטב את המים, כדי לא להשאיר את הרצפה רטובה – קחו זאת בחשבון. אגב, כדי לשדרג את הלוק של האמבטיה, אפשר לרכוש שטיחונים מעוצבים לשילוב עם עיצוב חדר הרחצה הכללי.

השקיעו באווירה: סבונים ומפיצי ריח

אין כמו ריח נפלא בכניסה לחדר האמבטיה. שתי הדרכים הטובות ביותר ליצירת ריח נעים וארומטי באמבטיה הוא הצבה של סבונים מוצקים או מפיצי ריח כמו נרות ריחניים, מפיצי ריח חשמליים ואף מפיץ אדים קרים שפועל על בסיס מים ושמנים אתריים (כל עוד יש חיבור חשמל בחדר האמבטיה). בכל הנוגע לסבונים מוצקים – תוכלו למצוא סבון כמעט בכל צורה שתרצו, לעתים בעבודת יד מוקפדת, שמפיץ ריח עוצמתי בחלל החדר. ניתן להציב גם מפיצי ריח מבוססי נוזל, ואלו בדרך כלל מגיעים בכלי זכוכית קטנים שיכולים להוסיף לאווירת החדר. אם תרצו להתפנק ולארגן לעצמכם יום ספא ביתי – זו תהיה דרך מצוינת לתרום לאווירה ולשדרג את החוויה.

מה לגבי מקומות אחסון? 

חללי אחסון בחדר הרחצה הם חיוניים עבור מגבות, מוצרי טיפוח ואביזרים, ועוד, ומהווים חלק משמעותי ובלתי נפרד מעיצוב חדר רחצה. אפשר להפוך את ארון האחסון למיוחד יותר ולבחור ברהיטים בצבעים ובעיצובים ייחודיים, או לשדרג בעצמכם את ארונות או מגירות האחסון ע"י טפטים או חידוש צבע. בתוך הארונות או המגירות כדאי לשמור על הסדר לתחושה נקייה ומאורגנת.

הסוד טמון בפרטים הקטנים

אלמנטים דקורטיביים יכולים לשדרג את החלל באופן ניכר. החל מצמחים, סטים שונים לחדר הרחצה, מתלה למגבות, סלסלות לעיצוב ואחסון, סל כביסה מעוצב ועד לפריטי נוי שונים. עיצוב חדר רחצה מתחיל בפרטים הקטנים, והם יוסיפו לנראות ולאווירה בחדר.

כמה מילים לסיום…

גם אם חשבתם שאי אפשר לגרום לחדר הרחצה להיראות כמו ספא, ניתן לעשות את זה באמצעים פשוטים למדי. באמצעות מעט יצירתיות ניתן להפוך כל חדר רחצה למפנק ונעים, וליהנות מחוויית רחצה מרגיעה לגוף ולנפש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here