מפקח בניה פינוי בינוי

0
63
קרדיט: CANVA

היוזמה שלכם העבודה שלנו

הנדלן הישראלי נחשב השקעה בטוחה ולא במקרה. בשנים האחרונות אנחנו רואים עליה משמעותית במספר היזמים בתחום הנדלן, מי שבחרו לקחת את הכסף שלהם ולהפוך אותו למוצר המייצר עבורם עוד ועוד כסף. אבל, כל מי שמבין בתחום יודע זאת היטב, ליזום זו ממש לא בעיה, אפילו לא הניסיון לשכנע את הנוגעים בדבר כי מדובר על הדבר הנכון לעשות. האתגר מתחיל כאשר יש להפוך את הרעיון למוצר אמיתי, בשטח. אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל הכלים להפוך את החלום שלכם למציאות. מפקח בניה פינוי בינוי , ייעוץ וליווי הנדסי, ניהול פרויקטים בבניה ועוד ועוד. לפרטים, מוזמנים להמשיך לקרוא.

איך נראה שוק הנדלן והבניה בשטח

אנחנו רוצים לתת קצת רקע למי שעדיין לא פיתחו את המיומנות בתחום. גם אם יש לכם רעיון נפלא ויש לכם את הכסף להשקיע, הרי שאם אתם רוצים לשפץ בניין ישן בכל עיר בארץ, אתם צריכים לעשות כמה צעדים כדי להגיע לתוצאה הסופית. ראשית, אתם צריכים להכין תכנית מסודרת ולהגיש אותה לוועדות הרלוונטיות עבור היתרי הבניה הדרושים. לאחר מכן, אחרי תהליך ארוך ולא פשוט, יוצאים לדרך. על פי החוק במדינת ישראל, אי אפשר להתחיל בבניה בלי שיהיה מפקח בניה פינוי בינוי אשר קיבל את האישורים הדרושים. בדרך כלל העובדים אמנם שייכים לחברת קבלן זו או אחרת, אבל מי שמנהל את העובדים בשטח, דואג כי כל העבודה תיעשה באופן בטוח ומסודר והגורם עימו אתם עומדים בקשר, הוא המפקח, מנהל העבודה במקום.

מה מייחד עבודה בשטח אזרחי

הנדסה אזרחית היא תחום ייחודי בעולם הנדלן. בניגוד לעבודה בשטח פתוח, בתולי, היכן שאין עוד אנשים וגורמים סביתיים נוספים, הרי שבמקרה האמור, אנחנו צריכים להשקיע את מירב המאמצים כדי לעבוד באופן בטוח, בלי חלילה לפגוע בעוברים ושבים או בתשתיות. לצורך העניין ולשם ההמחשה, אחת העבודות של מפקח בניה פינוי בינוי היא להזמין מנוף הרמה במידת הצורך אבל גם לעבור בקפדנות על ההוראות המקדימות כדי למנוע, חלילה, פגיעה בקווי מתח של חברת החשמל בעת ביצוע העבודות. זו כמובן, דוגמא אחת מיני רבות נוספות.

עוברים אתכם את הדרך יד ביד

החברה 'נעם סוריא בע"מ', היא חברה וותיקה בתחום הפועלת בכל רחבי הארץ תחת הענף של התחדשות עירונית. נשמח לקחת את היוזמה שלכם וללכת איתה עוד צעד קדימה. לפרטים ומידע נוסף, נשמח לדבר איתכם באופן אישי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here