סוגים נפוצים של עבודות זכוכית

0
1026
סוגים נפוצים של עבודות זכוכית
קרדיט FREEPIK

בשנים האחרונות הזכוכית תופסת מקום של כבוד בכל הנוגע לעיצוב בתים פרטיים. ניתן למצוא עבודות זכוכית רבות בבתים כגון: חלונות מיוחדים, מקלחונים, חיפויי קיר, מעקות זכוכית, מדרגות ועוד. לזכוכית יש מראה אלגנטי ומרשים אשר מושך את העין ומשדרג לחלוטין את הנראות הכללית של כל בית ועל כן, אם אתם מעוניינים לשלב עבודות זכוכית בביתכם, חשוב שתבחרו זגג מקצועי ומנוסה אשר יודע כיצד להתאים עבודות מעין אלה בצורה המדויקת, האיכותית והמקצועית ביותר שיכולה להיות.

סוגי זכוכית שמשתמשים בה עבור עבודות זכוכית

ישנם כמה סוגי זכוכיות אשר משתמשים בהן לעבודות זכוכית בבית:

בידודית- מדובר על זכוכית שיש בה שתי שכבות והיא מבודדת מרעש. בין שתי השכבות יש שכבת אוויר לצורך שיפור האיטום

זכוכית מחוסמת שהיא זכוכית שעוברת תהליך של חימום וקירור קיצוניים אשר מטרתו היא להפוך אותה לחזקה ועמידה בפני סדיקה

זכוכית רבודה שהיא זכוכית בעלת שתי שכבות שביניהן יש שכבת פי וי סי אשר מונעת מהזכוכית להתנפץ לרסיסים.

יש צורך להשתמש בזכוכיות המדוברות עבור עבודות שונות לבית כאשר חשוב מאוד לבחור בזכוכית עמידה לכל סוג של עבודה וזאת בכדי שהיא לא תהווה סכנה כלשהי לדיירי הבית.

סוגי עבודות זכוכית לעיצוב הבית

ישנם כמה סוגי עבודות זכוכית שניתן למצוא בבתים פרטיים:

מקלחונים- מקלחון מהווה את אחד האלמנטים בבית שתמיד יהיה עשוי מזכוכית. בהתאם לתקן הישראלי, המקלחונים חייבים להיות עשויים מזכוכית מחוסמת או רבודה. סוג הזכוכית הנפוץ ביותר למקלחונים הוא זכוכית מחוסמת. כאשר בוחרים מקלחונים יש לשים דגש על צורך המקלחון, על מידות המקלחון ועל עיצוב המקלחון.

עבודת זכוכית נוספת הרלוונטית לבתים פרטיים היא מדרגות זכוכית המייצרות אפקט מרשים וייחודי לחלל כולו. הן יתאימו מאוד לבית בעיצוב יוקרתי ומודרני והזכוכית שתתאים להם תהיה זכוכית מחוסמת.

עבודת זכוכית נוספת שניתן למצוא בבתים  פרטיים היא מעקות זכוכית. ניתן למצוא את המעקות הללו בגרם מדרגות בתוך הבית או במרפסת וחשוב מאוד להקפיד על הבטיחות בבניית המעקות המדוברים.

בשנים האחרונות ניתן למצוא גם עבודות זכוכית כחיפוי קיר או שיש במטבח. במקום הקרמיקה על הקיר או במקום משטח השיש פשוט משתמשים בזכוכית. גם במקרה הזה לרוב משתמשים בזכוכית מחוסמת. כיום ישנה טכנולוגיה חדשה לחיתוך זכוכית הקרויה CNC והיא מאפשרת ליצור חריצים ותבליטים במשטחי זכוכית גדולים.

כמובן שניתן למצוא כיום בין עבודות הזכוכית הפופולאריות ביותר לעיצוב בתים פרטיים חלונות זכוכית מרהיבים ביופיים אשר מאפשרים יצירת תאורה טבעית נעימה בתוך החדר וכן, מאפשרות להשקיף על הנוף מחלל הבית בצורה הטובה ביותר. כמובן שחשוב להקפיד על זכוכית עמידה, בטוחה ואיכותית. 

במשרדים ניתן למצוא מחיצות זכוכית. כמעט בכל משרד אשר עובר שיפוץ או חלוקה מחדש של החללים, ניתן למצוא את מחיצות הזכוכית אשר משדרגים לחלוטין את המשרד. המחיצות הללו יוצרות תחושה של אווריריות ומרחב. כדאי מאוד שהמחיצות יהיו מבודדות רעשים. ניתן להדפיס על כל זכוכית שרלוונטית עבור המשרד וכך ליצור מראה דקורטיבי ומעוצב יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here