סוד הדברים הפשוטים

0
2041
סוד הדברים הפשוטים

אנחנו רוצים את הבית שלנו מעוצב ויפה כי אחרי הכל הבית הוא בעצם המראה שלנו, ההשתקפות של צורת חיינו. אך לא לכל אחד יש את האפשרות לעשות מהפך עיצובי בביתו ולכן לנו יש פתרון אחר עבורכם. בשביל שהבית יראה טוב לא צריך לשבור תוכנית חיסכון הפתרון מתחיל בדברים הפשוטים, הדברים הקטנים שכבר נמצאים בבית אך לא מונחים במקום הנכון. שינויים פעוטים של כמה פריטים יכולים לעשות מהפך גדול מאוד במראה הבית.

חפצים בלתי שימושיים

כמעט בכל בית ישנו איזה סט פורצלן מביך שדודה נחמדה הביאה לחנוכת הבית, תמונה ישנה שעברה בירושה מסבתא שהלכה לעולמה, או אפילו איזה פסלון מוזר שאין לנו מושג מהיכן הוא הגיע. בדרך כלל אותם פריטים יושבים להם אי שם במעמקי הארון ומעלים אבק.

כעת ניתנת לכם ההזדמנות להוציא אותם מעמקי הארון, להבריש מעליהם את האבק ולהציגם לראווה בחדרי הבית. אפילו הפריט המוזר ביותר יכול להראות מיליון דולר אם הוא יושב בתוך וויטרינה מרשימה או ספרייה מעוצבת.

ערבוב בין סגנונות

אם ברשותכם חפצים רבים בעלי סגנונות שונים יש באפשרותכם לאסוף את כל חומרי הגלם הללו וליצור מהם אמירה מיוחדת. את הסגנונות השונים ניתן לשלב כמעט בכל צורה, כמובן שיש לעשות את זה בטוב טעם, ובצורה חיננית.

שילוב סגנונות שונים מומלץ לעשות זאת על פי מכנה משותף שקיים בפריטים. ניתן לשלב בין חפצים מודרניים לקלאסיים, בין צבעים עזים לבהירים, בין מוצרים חדשים וישנים ועוד. על ידי האינטגרציה ניתן יהיה ליצור מראה ייחודי ומעניין.

בכלל, הטרנד הנוכחי בתחום עיצוב הבית הוא שילוב סגנונות. בין אם זה במטבח, בסלון, בחדרי שינה או בחדרי ילדים, בכל מקום ניתן לשלב כמה סגנונות כפי ראות העיניים ולפי הטעם האישי.

עיצוב בצבעים

הלבן, נשאר כשהיה, המלך של עיצוב הבית. אנו משתמשים בו בכל מקום שנראה שאנו מאבדים מעט את הכיוון. את הצבע הלבן ניתן להוסיף לכל מקום. ניתן לראות אותו שולט בעיקר בחדרי האמבטיה ובסלון. הוא יושב טוב עם כל צבע אחר, ואפילו כאשר הוא משתלב עם עצמו. הלבן משדר נקיות ושקט.

לעומת זאת יש את הצבעים העזים שמשדרים עוצמה ולהט. הצבעים עזים הם כמו תבלין מיוחד, שימוש מבוקר ונכון ייתן טעם מיוחד, שימוש מופרז לעומת זאת ייצור אנדרלמוסיה ואי נוחות בעין. על כן יש להשתמש בהם בתבונה.

כיסוי פגמים

בבתים ישנים, פעמים רבות ניתן למצוא תריסים בעלי שלבים חסרים. אם התקציב דל ואין אפשרות להחליף את התריסים בבית, ניתן להשתמש בווילונות. ווילונות הם פתרון מושלם לכסות על הפגמים שבחלון לפחות מהחלק הפנימי של הבית. בנוסף לזה וילונות יפים יכולים להוסיף הרבה נופך מיוחד לחדר.

שולחנות, עם הזמן מתבלים, נהרסים, מקבלים חריצים או סתם דוהים. הדרך הטובה והפשוטה ביותר לכסות על פגעי הזמן היא לפרוש מפה. סוגי מפות ישנם לאינספור, צריך פשוט לבחור את המפה המתאימה והמחמיאה לכלל תפאורת החדר. ניתן להוסיף ראנר מתאים בצבעים שונים.

אם הספה בבית מעט משעממת, כרית נוי יכולה לשדרג אותה ברגע ולשנות את המראה שלה לחדשה יותר, אופנתית יותר ובדרך כלל גם נוחה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here