עבודות מתכת בהתאמה אישית

0
607
קרדיט אברהם שלום דויד עבודת גידור

מי לא היה צריך עבודות מתכת לפחות פעם בחייו? או לפחות נתקל במישהו שזקוק לעבודות מתכת? עבודות מתכת אפשר למצוא כמעט בכל בית החל ממעקה בטיחות, סורגים בדירות למניעת פריצות, גדרות ושערים למיניהם, פרגולות, יצירות אמנות ועוד. אם ברצונכם לקבל עבודת מתכת שאין שני לה כנסו לאתר של אברהם שלום דויד עבודת גידור, חייגו את מספר הטלפון ותיענו באנשי מקצוע שיעזרו לכם למצוא את פתרון המתכת לו אתם זקוקים.

עבודות מתכת – לא רק עבודות סטנדרטיות

כולנו מכירים את עבודות המתכת הסטנדרטיות אך האם פעם שמעתם על עבודות ממתכת של אמנים? אמנים רבים יוצרים יצירות אמנות מרהיבות משימוש במתכות שונות כמו ברזל ופלדה. מעצבי פנים לקחו את חומר הגלם הזה שמשמש לרוב בעולם התעשייה והבנייה ולקחו אותו למקום עיצובי וליצירת פריטים אמנותיים ודקורטיביים. תוכלו למצוא שימושים לא שגרתיים לעיצובים במתכת כמו גדר פח עציצים לפרחים, קישוטים לקיר בדמות של תמונות או אחר, פסל של אישה מרהיבה ועוד. האמת היא שאפילו אם יש לכם רעיון או חלום של פריט עיצוב ממתכת לביתכם, תוכלו ליצור קשר עם האמן ולהזמין עבודה תמורת מחיר הולם. האמן יידע להתאים את הרעיון שלכם לביתכם. תהיה משמעות לעיצוב הבית. אם הבית מעוצב בצורה כפרית או מודרנית, תצטרכו להתאים את יצירת המתכת לעיצוב הקבוע בבית ולא להתעלם ממנו. מדהים כמה שימושים ניתן לעשות עם חומרי גלם ממשפחת המתכות. אחד הטרנדים החמים כיום הוא עיצוב של תמונות קיר על ידי מתכות. תמונות גיאומטריות, של בעלי חיים, עצים למיניהם כמו עצי דקלים ועוד מעוצבים בצורה מרהיבה על ידי ידי אמנים יצירתיים. יכול להיות שאם תבקשו אפילו תוכלו לראות כיצד האמן משחק עם המתכת כאוות נפשו ובצורה שתוציא לכם את העיניים. למרות זאת, רוב השימוש במתכות נעשה עבור התעשייה הגדולה בארץ ובעולם.

תרגישו בטוחים בבית שלכם

נכנסתם לדירה חדשה, ישנתם מספר לילות עם חלונות פתוחים כדי לנשום אוויר צח בלילה אך לא הרגשתם מספיק בטוחים? זה הזמן להתקין סורגים עשויים מתכת. סורגים כאלה ניתן להשיג אצל אברהם שלום דויד עבודת גידור. הצוות המקצועי יתקין עבורכם את הסורגים בכל חלונות הבית ויגביה במידת הצורך את הגדר במרפסת. הצוות יידע לעשות זאת בדרך שתרגישו בטוחים בביתכם. הילדה תסכים להישאר לבד בבית והאישה תרגיש בטוחה כשתצאו לעבוד במשמרת לילה. ואם אתם רוצים להוסיף בטחון, עשו טובה ואמצו כלב חמוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here