עיצוב הבית בסגנון כפרי

0
2018
עיצוב הבית בסגנון כפרי

"ביתנו הוא מבצרנו" – מדובר בביטוי מוכר ומדויק מאין כמוהו. רבים מאתנו מבקשים לגור בבית או בדירה שחדריהם השונים יענו על דרישותינו והטעם האישי שלנו. כדי להוציא שאיפה זו אל הפועל, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים – כאשר שימוש בחומרי גלם הינו אחד המרכזיים ביותר. מעריכים את הסגנון הכפרי? מחפשים אחר אמנים המבצעים עבודות עץ? על ידי איתור המומחים ושיתוף פעולה עמם, תיהנו גם אתם מחלל מגורים יוקרתי, נעים ופונקציונלי.

מעוניינים לשדרג את עיצוב חדרי הבית? מחפשים אחר נגרים שיספקו עבורכם עבודות עץ מרשימות ואיכותיות? בין אם מדובר במדרגות עץ, שולחן עץ או שמא מדובר בעבודות אמנות מעץ אחרות – עם וירן תעשיות עץ מבית ויצמן תתקבל התוצאה הרצויה. חברה זו נוסדה בשנת 1948 על ידי אב המשפחה, אלחנן ויצמן. כיום, חברה זו עומדת בראשותם של האחים מאיר ואליעזר ויצמן. חברה מובילה זו מתמחה בייבוא עץ ולבידים איכותיים. כמו כן, החברה מציעה קו מוצרי עץ מרשימים, מעוצבים וידידותיים לסביבה – ובהתאם לדרישות הלקוח.

לחיות בבית כפי שתמיד דמיינתם

מדי ערב, אנו חוזרים לביתנו הקט ונהנים מתחושת הרוגע שהוא משדר. עם זאת, עם השנים העיצוב שלו הולך ומתיישן – כאשר הפריטים השונים הופכים לפחות ופחות שימושיים. זהו השלב לעשות חושבים ולהחליט כיצד תרצו שביתכם ייראה. אם הסגנון הכפרי הוא המועדף עליכם, ואתם מעריכים עבודות נגרות איכותיות, מומלץ לפנות אל וירן תעשיות עץ מבית ויצמן. חברה זו תסייע לכם על הצד הטוב ביותר. גרים בבית פרטי הכולל מספר מפלסים? גרים בפנטהאוז ומעוניינים לשדרג את המדרגות בתוכו? עובדי החברה יספקו עבורכם מדרגות עץ מרשימות. עבודה זו תתבצע בזכות בוצ'ר עץ מהמעלה הראשונה.

כמו כן, ניתן להסתייע גם בשיטת בוצ'ר למטבח. אין סיבה להתפשר בכל הנוגע אל אחד החדרים החשובים ביותר בבית. מדובר בעץ מלא וטבעי העומד במלוא התקנים הדרושים – וישדרג את נראות המטבח ללא כל בעיה.

לייצר ולתכנן יצירות אמנות מעץ

בעת עיצוב חדרי הבית, חשוב להשקיע מחשבה רבה. כך, תיצרו אווירה נעימה, חמימה ומזמינה. בין אם מדובר בשולחנות, רגליים לשולחן, מדרגות ועוד – וירן תעשיות עץ מבית ויצמן תייצר ותתכנן זאת במומחיות רבה. זאת תוך שימוש בסוגים שונים של פלטות עץ. לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 09-884-2424

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here