עיצוב חדר אמבטיה מפנק

0
2978
עיצוב חדר אמבטיה מפנק
מקור FREEPIK

זמן הרחצה באמבטיה הוא זמן שרבים מהאנשים מקדישים לו הרבה מאד זמן ואפילו מכנים אותו קדוש. זה פרק הזמן שבו הם לבד עם עצמם ועם גופם, עם המחשבות וקבלת ההחלטות, שם אין איש רואה אותם או שומע אותם ועבור רבים מהם זהו זמן של פינוק אמיתי. יש את אלה שאוהבים רחצה קצרה וקונקרטית, בלי להתעכב ובלי למשוך הרבה זמן מתחת למים. לעומתם יש לא מעט אנשים שמחכים כל היום להגיע כבר לזמן המקלחת, לתת לגוף להתרפות ולהירגע מתחת לזרם של המים הנעימים ופשוט לשקוע ברוגע מוחלט. אלה יחפשו כל דרך לעצב את חדר האמבטיה שלהם בצורה הכי מפנקת שהם יכולים על מנת ליהנות לגמרי מכל אספקט שקשור במקלחת. אחד מהדברים החשובים הוא מוט מפנק לאמבטיה, זה שבעזרת בחירה נכונה ומושכלת שלו יעשה את ההבדל בין מקלחת מהירה ורגילה לבין כזאת שתהיה מפנקת ונעימה במיוחד!

סוגים שונים שם מוטות לאמבטיה

על מנת לבחון את הסוגים השונים של מוט לאמבטיה צריך קודם כל להבין מה התפקיד של המוט. מכיוון שרוב האנשים הבוגרים מתקלחים בעמידה – צריך לכוון את הברז של האמבטיה כך שהוא יהיה הרבה יותר גבוה מהם. איך משיגים את זה? על ידי התקנה של מוט אמבטיה ארוך דיו שיאפשר למים ליפול כלפי מטה ולהרטיב את הגוף החל מהקודקוד ועל לכפות הרגליים. הסוגים השונים של מוטות לאמבטיה נבדלים זה מזה באפשרויות שעומדות לרשותו של האדם שמתקלח ובכלל זה גם המראה העיצובי של המוט – הוא יכול להיות עשוי מסוגים שונים של מתכות או חומרים פלסטיים, יכול להיות מחובר לצינור או בלעדיו, המראה עצמו של המוט וכמובן החוזק של המים או פונקציות אחרות כמו זרם אחד קצר וממוקד לעומת זרם נעים ורחב. כשמוט האמבטיה משתלב במראה והעיצוב שלו עם אלמנטים נוספים בחדר האמבטיה שמשפיעים על המראה – אין ספק שכל החדר ייראה נעים, יהיה נוח מאד לשהות בו וגם המקלחות תהיינה איכותיות ורגועות.

מה עוד משפיע על העיצוב של חדר האמבטיה?

כאשר ניגשים למשימה של עיצוב חדר האמבטיה חשוב מאד לזכור ולהבין שמדובר בחלל לא גדול יחסית ולכן כל אלמנט או פריט שמכניסים אליו יכול להשפיע על המראה הסופי. מה שבדרך כלל נלקח בחשבון בעת העיצוב של חדרי האמבטיה המפנקים והמיוחדים – מתלים למגבות, כלים לסבון נוזלי או מוצק, מראה מעוטרת ומיוחדת ומדפים או ארון לאחסון. כשבוחרים את הפריטים האלה כך שהם משתלבים זה עם זה וקשורים זה למראה של האחר – אין ספק שיתקבל בסופו של דבר עיצוב מרהיב ומיוחד שבו כל פריט תורם את תרומתו ועושה את ההבדל. מוט האמבטיה גם כן ישחק תפקיד חשוב ובלעדיו ייראה חדר האמבטיה מיותם ומשמים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here