עיצוב מקצועי לבית – הרבה יותר מבחירת וילונות

0
1363
עיצוב מקצועי לבית – הרבה יותר מבחירת וילונות

קיימת תפיסה רווחת כי עיצוב פנים עוסק בעיקר בקניות. הבלבול הנפוץ הזה בין עיצוב ובין סטיילינג גורם לאנשים רבים לבטל בהינף יד את הצורך בשירות החיוני הזה ולומר משפטים כמו "אין לי צורך בעזרה ללכת לאיקאה". עם כל הכבוד להלבשת הבית ולהתאמת צבעים, וזהו בהחלט היבט חשוב, עיצוב נכון ייקח בחשבון תמונה רחבה בהרבה של הבית ויאפשר לך להתאים אותו לצרכים בצורה שתשנה את כל החוויה בו.

 

בבואנו לתכנן את הבית האידיאלי, חשוב שנקדיש מחשבה מעמיקה לחלוקת החללים בו. החלוקה המסורתית בבתים מערביים היא למרחבים הפרטיים והציבוריים שלנו. אנו זקוקים למענה אחר בחדרי השינה או הסלון. שיקולים של נוחות, פרטיות, אירוח נעים, הצגת עולם התוכן שלנו כלפי חוץ ועוד היבטים רבים אחרים נכנסים לתחשיב וכדי לעשות סדר בכל הבלגן הזה, היד המקצועית הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל, חן אברהמוף היא מעצבת פנים מומלצת על ידי טווח רחב של לקוחות שעברו את התהליך המשמעותי והצליחו ליצור בביתם את חוויית המגורים האופטימלית. עם הידע המקצועי הנרחב, היחס האישי והנעים וההפניה לבעלי המקצוע הטובים ביותר, יש לצידך אשת מקצוע מיומנת שתאפשר לך ליצור את המרחב האישי ביותר שלך.

אפיון מדויק של השימושים בבית

לרוב, אנו נוהגים לתכנן את חלוקת החללים על פי יום ולילה מתוך התפיסה כי אנו נשתמש לרוב בחללים הציבוריים ביום ובחללים הפרטיים בלילה. על אף שבתפיסה המיידית ביותר יש בכך לא מעט היגיון, זה בפירוש לא מתאים לכולם. דיירים שעובדים מהבית או עובדים במשמרות לילה, למשל, מנהלים את חייהם בצורה שונה בתכלית מאשר אלו שמנהלים אורח חיים שגרתי יותר של עבודה בבוקר וחיי משפחה בערב. 

לכן, חשוב שבמהלך עיצוב פנים בתים פרטיים נתכנן את הבית באופן שיספק את הפתרונות הנכונים. חלון הפונה לחזית מזרחית בחדר השינה, למשל, עשוי להפוך שינה בשעות היום לסיוט מתמשך ולכן נצטרך לחשוב על פתרון הצללה גמיש ונוח. זהו רק שיקול אחד מתוך מאות השיקולים שנצטרך לקחת.

תהליכי עבודה באיכות בלתי מתפשרת

המחויבות המוחלטת של חן אברהמוף לתהליך מוקפד ומתוכנן לפרטי פרטים מן הרגע הראשון הוא סוד ההצלחה שלה. לאורך השנים, היא ליוותה לקוחות רבים באחד התהליכים המשמעותיים בחייהם. בין אם תמיד חלמת על עיצוב פנים כפרי או על כל תהליך עיצובי אחר בביתך, עומד לרשותך שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לתיאום פגישה, ניתן לפנות כעת בטלפון 050-3381810.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here