פתרונות הצללה לחלונות – יותר ממה שחשבתם

0
490
פתרונות הצללה לחלונות – יותר ממה שחשבתם
קרדיט לתמונה: אוקי דיל

העולם משחק איתנו משחק של פנים וחוץ ואנחנו נדרשים תמיד לאזן בין הרצון שלנו לפקוח עיניים אל העולם שבחוץ ובין הצורך להגן בפניו. זה כולל את הצורך בפרטיות, הצורך להגן בפני איומים של ממש וכמובן הגנה בפני השמש ופגעי מזג האוויר. הפתרון לכל הצרכים הללו הוא פתרונות הצללה לחלונות

הצללה נכונה לשמירה ולהגנה מפני השמש

אין כמו בית גדול ורחב ידיים עם חלונות גדולים שפונים לנוף אלמותי. נשאלת השאלה, מה עושים עם חלונות כאלו בימי השמש החמים, שבישראל הם רבים למדי. השמש החמה בישראל חודרת לכל בית ולכל מקום וגורמת לא רק לתחושה לא נעימה של חום ומחנק אלא גם גורמת לנזקים ממשיים לבריאות עם קרינה אולטרה סגולית שנזקיה רבים ומורכבים. היתרון של הצללה נכונה הוא בכך שהיא מאפשרת להגן על הבית ועל יושביו בפני השמש החמה והקופחת מבלי לפגוע באפשרות ליהנות מהנוף.

להיות עם ולהרגיש בלי

 זו בדיוק הסיסמא שמתארת את אוקיי דיל, חברה שמתמחה במתן פתרונות הצללה לבית, לרכב ולמשרד ומציעה גם חיפויי קירות מסוגננים ומעוצבים. למה בדיוק הכוונה? אפשר להיות מוגנים, לזכות בפרטיות מלאה וגם ליהנות מהנוף שבחוץ. זה משמעותי במיוחד בנסיעה באוטו שבה חשוב במיוחד להגן על יושבי האוטו מפני השמש מבלי לפגוע באפשרות ליהנות מהנוף וממרחביו.

מיגון זכוכית – הכירו את הפתרונות החדשים

הגנה בפני השמש היא לא הדבר היחידי שמציעים באוקיי דיל. החברה מציעה גם פתרונות שמגנים בפני התנפצות הזכוכית במקרה של תאונה או אירוע טרור. הגנה כזו עשויה להציל חיים והיא חשובה מאין כמוה. גם במקומות עבודה או בתים שממוקמים באזורים שמועדים לפגיעות פתרונות מהסוג שמציעה החברה יכולים לתת מענה מושלם מההיבט הבטיחותי והבריאותי כאחד.

באותה נשימה ראוי להזכיר גם את חיפויי הקירות שיכולים להיות באזורים עסקיים או פרטיים, מבפנים או מבחוץ. חיפוי קירות עוצמתי ומעוצב יכול להעניק לעסק שלכם בדיוק את השיק המיוחל ולתת לו מראה מנצח. באותה נשימה גם בבתים רבים בישראל הבינו את העוצמה של קיר מעוצב ומוקפד שיכול לתת לכל הבית נופך מרענן וייחודי.

יתרון בולט של חיפוי קיר הוא בעובדה שאפשר לראות מראש כיצד ייראה הקיר. העבודה עצמה נקייה ומקצועית ולא כוללת לכלוך, שאריות תצבע, כתמים או אי דיוקים. בתוך כמה שעות תקבלו קיר מעוצב שיהפוך את המשרד או את הבית למרחב מיוחד במינו שאינו דומה לשום מקום אחר. 

בחרו רק בעלי מקצוע יסודיים ומקצועיים

פתרונות הצללה לחלונות לבית, לרכב או למשרד עושים רק אצל חברה מקצועית בעלת ידע וניסיון. התאמת הפתרונות מחייבת חשיבה על כל פרט ופרט, החל מגודל החלל, המשך במיקום ובסוג האובייקט וכלה בצרכים הייחודיים במיקום המסוים. התקנה של פתרונות הצללה היא תורה בפני עצמה וחשוב לבצע זאת אצל מומחים בעלי ניסיון. המומחים של אוקיי דיל ילוו אתכם לאורכו של התהליך כולו, בין אם מדובר על חיפוי קיר, מיתוג קיר, הצללה ומיגון חלונות. התקנה מקצועית תבטיח שמירה על המיגון ועל שכבת ההצללה לאורך שנים. 

פתרונות הצללה לחלונות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here