קרמיקה או טפט? כך תבחרו נכון חיפוי לקיר המטבח

0
1592
קרדיט: FREEPIK

הגיע הזמן ל"מתיחת פנים" בבית? עם ההתרגשות שמגיעה לרוב עם פרויקט שיפוץ ועיצוב חדש, מגיעה לעתים קרובות גם מנה לא קטנה של מתח. לרוב, התקציב שלנו מוגבל ויש לנו הזדמנות אחת בלבד להגיע לתוצאה המושלמת שדמיינו בראש שלנו. אחד ההיבטים החשובים ביותר שכדאי שניקח בחשבון כבר בתחילת הדרך, הוא פתרונות החיפוי שנבחר. קירות החלל תופסים חלק משמעותי משדה הראייה שלנו ואם נוכל לסגור לפחות את הפינה הזו, יהיה לנו קל בהרבה להתאים את שאר האלמנטים. אז אחת ולתמיד, הגיע הזמן לענות על שאלה השאלות, האם ללכת על אריחי קרמיקה או על טפטים בקירות המטבח? כדי לעזור לך בתהליך קבלת ההחלטות, אלו כמה היבטים שכדאי לקחת בחשבון.

איזה חיפוי קל יותר לתחזוקה וניקיון?

גם אם בישולים הם לא בדיוק חלק משגרת החיים הקבועה שלנו, בסופו של יום, כתמים ולכלוכים הם חלק מהחיים של כולנו. לפעמים, מספיק נתזי שמן מהמחבת או כמה טיפות של שייק שעפו מהבלנדר שלנו על הקירות כדי להשאיר סימן שאי אפשר להתעלם ממנו. לכן, חשוב שניקח בחשבון גם את ההיבטים הפרקטיים בעיצוב המטבח שלנו. מעבר לעובדה שלעתים קרובות יהיה קשה יותר לנקות טפטים, הם נשרטים ונשחקים בקלות ומאוד מהר, נגלה שמה שנראה מדהים באינסטגרם, נעשה מאוד מהר בעל מראה מוזנח ומיושן. אריחי קרמיקה יאפשרו לך להסיר את רוב הכתמים עם מטלית לחה וכדי לשמור על שפיות בחיי היום-יום שלנו, מדובר ביתרון משמעותי.

עיצוב שמחזיק לאורך שנים

בעל הבית הממוצע יאלץ להדביק טפטים חדשים כל 2-3 שנים כדי לשמור על איכות גבוהה של החיפוי בחללי המגורים. בחלל חם ולח כמו המטבח, השחיקה יכולה להיות אפילו מהירה יותר. מעבר לעובדה שמשמעות הדבר היא שהגימור המושלם שלנו יאבד מהיופי שלו תוך זמן קצר, אחרי החלפה אחת או שתיים, אנחנו עשויים לגלות שהמאמץ פשוט לא שווה את זה.

כמו בחדרים הרטובים, גם חיפוי קרמיקה למטבח הוא מסוג הפתרונות שיכול להחזיק עשורים. לא רק שמדובר בחיסכון אדיר בתחזוקה, אלא שסביר מאוד להניח שנוכל לשמר את ערך הנכס שלנו הרבה יותר עם פתרון כזה.

אפשרויות העיצוב כמעט אינסופיות

אריחי קרמיקה מגיעים כיום במגוון רחב של דוגמאות, טקסטורות וצבעים. עם קצת סבלנות והרבה דמיון ויצירתיות, נוכל להפוך את קירות המטבח שלנו לפסיפס ססגוני וייחודי שמדבר את הטעם האישי ואורח החיים שלנו. ניתן ליצור קיר אחיד או להשתולל עם אריחים במגוון צורות וצבעים, כאלו שיהפכו את הקיר ליצירת אמנות חד פעמית.

גימור יוקרתי

בין אם נלך על קרמיקה דמוית אבן טבעית או על גימור מלוטש וחלק יותר, יש משהו בחיפוי אריחים שמשדר יוקרה ויוצר מראה נקי. זוהי הסיבה שזו הבחירה המועדפת של בעלי בתים רבים כל כך כבר שנים. אז לקראת השיפוץ הבא במטבח שלך, זה הזמן לבחור בפתרון שמשלב באופן מושלם בין פרקטיקה למראה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here