התקנת פרגולה לחנייה – מה חשוב לדעת?

0
2269
התקנת פרגולה לחנייה – מה חשוב לדעת?

אם השקעתם זה עתה סכום כסף משמעותי ברכישת רכב סביר כי תרצו להגן על הרכב מפני נזקים. כדאי לדעת כי צואת עטלפים עלולה לפגוע בשכבת הצבע של הרכב בצורה בלתי הפיכה. אם גם לכם נמאס לשלם בכל חודש סכומים גבוהים לצוות שטיפת הרכבים או להיכנס אל רכב לוהט אשר בילה בשמש שעות ארוכות, זה הזמן להתקנת פרגולה לחנייה או פתרון הצללה אחר.

ברוב הבתים הפרטיים בישראל ובחלק מהבניינים לא נמצא חניות מקורות, הדיירים המבקשים לספק לרכב שלהם הגנה הולמת נדרשים להתקין בעצמם פרגולה לחנייה. רכבים החשופים לקרני השמש ושאר נזקי מזג האוויר סובלים מדהייה של צבע, לכלוך של יונים ועטלפים, לכלוך עצים ועוד. התקנה של פרגולה לחנייה תהיה פתרון יעיל, נוח וגם חסכוני, חנייה מקורה נחוצה להגנה על הרכב.

איזו פרגולה כדאי להתקין בחנייה?

קיימים סוגים שונים של פתרונות הצללה, בעבור חניית הבית, הבחירה הנפוצה ביותר היא פרגולה אלומיניום דמוי עץ. אלו הן פרגולות אלומיניום חשמליות עמידות מאוד, יפות, מעוצבות ומאוד נוחות לשימוש. הפרגולה משמשת מבנה קבע המשרת את בעל החנייה במשך שנים רבות. כאשר מכניסים אל המשוואה גם את המחירים הנוחים הבחירה בפרגולות עץ הופכת נבונה עוד יותר. נציין כי קיימים מקרים בהם יהיה עליכם להציג היתרי בנייה להקמת מתקן הצללה קבוע בגינה או במרפסת הבית.

בעבור חניית הבית נמליץ על התקנת מבנה הצללה פתוח (ללא קירות) המאפשר כניסה נוחה של הרכב אל החנייה. מתקן הצללה מתאים לחנייה יהיה כזה אשר תואם את מידות השטח ומידות הרכב, כדאי לשים דגש על איטום הגג מפני חדירת גשמים. נדגיש כי על המבנה להיות חזק ובטיחותי, יש ללוות את התהליך בהתייעצות עם אנשי מקצוע והצגת תכנית בנייה מפורטת המתייחסת לתנאים בשטח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here