חלונות מעץ – להמציא את הישן ולשמר אותו

0
1153
חלונות מעץ – להמציא את הישן ולשמר אותו
קרדיט FREEPIK

חלונות מעץ, החלום הגדול ביותר של אנשים שרוצים לשמר את הישן כקדם. הם אוהבים את חלונות מעץ אבל החלונות כבר אינם נראים כתמול שלשום ואז אין מנוס, חייבים, אבל חייבים מעורבות של איש מקצוע בתחום. 

חלונות מעץ, הן מיוצרות מעץ רב שכבתי אבל לא תמיד מחזיקות מעמד. שואלים איך בכל זאת אפשר לקחת את החלונות ולהשיב להם את החדווה והמראה הישן והטוב? איך מחזירים את ההרמוניה, את השילובים הנכונים ואיך בכלל פונים לשלבי התכנון הישנים ומשחזרים את הישן והטוב? 

חלונות עץ – לשמור על המבנה הישן ועל יוקרתו

השקר ברור במיוחד, גם אתם יכולים לשמור על חלונות עץ הישנים ולהפוך אותם לשם דבר בדיוק כמו בעבר. חלונות מעץ, החלונות הישנים והטובים כבר לא נראים טוב? זה יכול להיות נזקי השמש, הגשם וכל מה שביניהם, איך בכל זאת משפרים את המראה, מצילים ומרווחים את העץ הטהור והטוב? 

קחו לדוגמא חלון פרופיל שימור, החלון המועתק אחד על אחד על פי התיעוד הישן ומחזיר את המראה והזיכרונות הישנים והטובים גם יחד. שלא כמו בעבר עבודת השימור תעשה את כל המאמצים ותשמש הפעם במוצרים עמידים יותר מתמיד- מוצרים שיהפכו את החלון עמיד בפני כל תנאי האקלים והסביבה- שחזור בטכנולוגיה מתקדמת ואחרת. 

כמו כן ישנה אפשרות גם לבצע זיגוג אקוסטי וכך למנוע רעשים ברמות גבוהות ביותר והתוצאה? איכות של נראות מושלמת אבל גם פרקטיות ונוחות של חלון שיודע לשמור על הפרטיות ועל השקט שיקר לכם כל כך. כך תקבלו חלון בסגנון של פעם אבל עם יכולות וחוזקות של היום והכי חשוב? ברמה ואיכויות הכי גבוהות שאפשר.

איזה סוגי חלונות קיימים ומה ניתן לשמר/ לשפץ ? 

יש את הסוג האירופאי ויש גם חלונות הזזה וגליוטינה, לצורך העניין בעת בחירת חלונות עם פרופיל אירופאי תקבלו גם עיצוב עם רמה טרמית גובהה, נעילה היקפית לא פחות טובה שתעטוף את כל צלעות החלון וגם כאן תעמוד בכל תנאי מזג האוויר בין אם מדובר בטמפרטורה גבוהה או נמוכה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here