טיפים לבחירת גודל ארון

0
1638
טיפים לבחירת גודל ארון
מקור FREEPIK

בחירה של רהיט כל כך מהותי כמו ארון היא בחירה שצריך להקדיש לה הרבה מאד מחשבה ותשומת לב. מי שמשקיע בעיצוב חדר השינה שלו רוצה לבחור את הארון שלא רק יהיה הכי מתאים מבחינה עיצובית כך שהמראה שלו יהי התואם לשאר הרהיטים או החפצים בחדר, אלא גם ירצה לוודא שהמידה של הארון מתאימה לגודל החלל ושאין בחדר אזורים או מקומות בעלי חלל מבוזבז. זו בדיוק המטרה של מדידה מדוקדקת גם של מידות החדרים והאזורים המיוחדים שבו וגם וידוא המידות של הארון. ברוב המקרים הארון הוא הרהיט הכי גדול שייכנס לחדר ויש חשיבות מכרעת לבחירת המיקום שלו – בצמוד לאיזה קיר, האם הוא יהיה סמוך לחלון או לדלת ועוד. אם ישנם קירות גדולים וארוכים שאין בהם נקודות חשמל – גם זה עניין שצריך לקחת בחשבון ולדעת בדיוק מה המידות שלהם.

איך לבחור את גודל הארון?

המשמעות של גודל הארון הוא כמה נפח אחסון יהיה בו. הארון הרי יאחסן בתוכו בגדים ופריטים לא רק של בני המשפחה שזה החדר שלהם אלא במקרים רבים גם חפצים שונים שדורשים אחסון לטווח ארוך. לכן המידה של הארון תיתן מושג אודות כמה חלל אחסון הארון מציע. ארונות ההזזה נחשבים כיום לאלה שהכי נוחים לתפעול, כלומר פתיחה וסגירה מהירות, הדלתות שלהן, שבעצם צמודות לדופן הארון לא נפתחות כלפי חוץ והופכות את הארון למתאים מאד לחדרים קטנים ופתיחה מלאה של הדלתות מאפשרת גישה נוחה לכל החלק הפתוח של הארון, לאורך ולרוחב. מהבחינה הזאת אפשר לומר שכדאי לבחור ארון הזזה 140 ס"מ, שכן יש לו את הפוטנציאל להתאים כמעט לכל חדר או אזור בבית. מדובר במידה סטנדרטית שאינה חורגת מהנורמה או נחשבת לגדולה או קטנה מדי ולכן מדובר בארון מבוקש מאד שמתאים לחדרי שינה של הורים, ילדים ובני נוער. ארון כזה גם יתאים כחלק מנישת אחסון נסתרת במרכז הבית.

בחירה נכונה ומושכלת של גודל הארון

כאמור – לארון יש תפקיד חשוב מאד בחיי היומיום של המשפחה כולה וכמובן של מי שזה החדר שלו. כשבוחרים את המידה הנכונה שמתאימה גם לנתונים של החדר וגם לצרכים והדרישות מבחינת הפריטים שעומדים להיות מאוחסנים – אין ספק שיהיה הרבה יותר קל לסדר את הארון ואת החלוקה הפנימית שלו. בדרך זו תהיה גישה קלה, נוחה ומהירה לכל הפריטים ואפשר יהיה לדעת בקלות היכן נמצא כל דבר. חשוב לוודא שהמסילות של הדלתות פנויות ואין שום דבר שחוסם את המעבר של הדלתות – בפתיחה או סגירה שלהן וכאשר הארון ייבחר גם עם עיצוב או עיטור חיצוני – חשוב להקפיד שכשאינו בשימוש הוא יהיה סגור וכך ייקח חלק במראה הכולל של החדר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here