טרנדים בעיצוב מטבחים

0
1782
טרנדים בעיצוב מטבחים

עיצוב מטבח בקו נקי – עיצוב מטבחים בקווים נקייים ופשוטים המתאימים לבתים סטנדרטיים בעלי טעם טוב. בדרך כלל מטבחים אלו הם פרקטיים מאוד ומשרים אווירה משפחתית ונינוחה.

עיצוב מטבח בסגנון מודרני וחדשני – מטבחים המעוצבים בצורה מודרנית יהיו עשויים מחומרים מתכתיים ומבריקים הנותנים תחושה חדשנית.

עיצוב מטבח כפרי מודרני במראה טבעי – עיצוב מטבח במראה טבעי או כפרי יהיה בדרך כלל במטבחים עשויי עץ ושילובים של פלסטיק ושל פריטים בסגנון רטרו.

עיצוב מטבח במראה עתידני – מטבח בסגנון עתידני או "הייטקי" הוא מטבח שמתאים לרוב למטבחים בעלי חלל גדול, מאחר והחלל הגדול יוצר אפקט נוסף לעיצוב המינימלסטי שבו הוא מתאפיין. מטבחים אלו מתאימים בעיקר לבתים שחיים בסטייל גבוה.

המבטח שלכם

הביטו בכל מקבץ פרסומות באחד הערוצים המסחריים, וסביר להניח כי תהיה בו מספר פרסומות בהן יככב המטבח. זה לא במקרה. בעבר המטבח היה חלל עבודה הכרחי, אותו ביקשו לא פעם להסתיר מעיני האורחים. לאחר מכן, הפך המטבח לסמל סטאטוס מעוצב להפליא, אך לא פונקציונאלי במיוחד. הגדילו לעשות בעלי אמצעים, אשר בביתם הותקן "מטבח ראווה" שתוכנן ע"י מעצב פנים מנוסה ומעודכן, ואילו הבישול האמיתי (במידה ובוצע בבית כלל) התרחש במטבח נסתר. כיום, נראה ששתי המגמות חוברות יחדיו, והשאיפה היא תכנון מטבחים שיהיו אסתטיים ביותר מחד ופונקציונאליים ביותר, מאידך.

עיצוב מטבחים

מגמה זו של "שיבתו של המטבח הביתה" הינה חלק מן המגמה הנצפית בשנים האחרונות, בייחוד בתחום עיצוב הפנים, של חזרה לטבעי ולמעשי. למגמה זו מסייעות ההתפתחויות הרבות שהתרחשו בתחום המטבחים. התפתחויות אלו באות לידי ביטוי בכל פינות המטבח, למין הכלים והמכשירים בו דרך הארונות, הרצפה והתאורה ועד לפינת הישיבה ולמשטח העבודה. כדי להבטיח מיזוג מוצלח של ההיבטים האסתטיים וההיבטים המעשיים מומלץ מאוד להיעזר במומחים.

הדרך הנכונה לתכנן את המטבח שלכם בצורה הטובה ביותר

כמו כל חדר אחר בחדרי הבית, גם את המטבח חשוב להתאים לבעליו על מנת להפיק ממנו את מיטב ההנאה והתועלת. אולם בניגוד לחדרים האחרים, תכנון ועיצוב מטבחים כפריים לדוגמה דורש חשיבה רבה, ועל חשיבה זו להתבצע מראש. כדי להבטיח את הנוחות והיעילות המרביים, יש להתייחס לשיקולי עיצוב פנים מסוימים כבר בשלב הבנייה. עם שיקולים אלה ניתן למנות את בחירת המיקום של הצנרת וסוגה, בחירת החיווט של מערכת החשמל, ואפילו בחירה של ריצוף מתאים. אף על פי שאין דבר אותו לא ניתן לשנות, שינוי של דברים אלו לאחר השלמת הבנייה עלול להיות יקר יותר ופחות מאידיאלי.

עיצוב מטבחים

לאחר ביסוס ההיבטים הבסיסיים של המטבח נותר לבחור את אופיו. התמחותם של מעצבי פנים, בשיתוף פעולה עם אדריכלים ממשרדי ארכיטקטים (שמסתייעים היום בהדמיות תלת מימד לשרטוטים ב 3DMAXאו אוטוכאד להציג את התוצאה הסופית הצפויה ללקוח) וניסיונם הרב בתכנון מטבחים מאפשר להם להתאים עבור לקוחותיהם מטבחים אשר יענו באופן מושלם על ציפיותיהם ויתאימו לתדמית ולקו העיצובי הכללי. האם אתם טיפוסים של מטבח לבן מודרני? או אולי חשקה נפשכם במטבח כפרי חם? האם חלמתם על מטבח בעל חזות תעשייתית מחוספסת ופרקטית, או במטבח הייטק חללי, שופע פתרונות אחסון חכמים וגאדג'טים שעושים את החיים קלים?

איזה מטבח את/ה? מטבח כפרי/ מטבח מודרני/ מטבח תעשייתי?

ישנם הרבה מאוד סגנונות של עיצוב מטבחים לא משנה מהו המטבח שלך, המומחים של מתכנני המטבחים יסייעו לך להוציא אותו מן הכוח אל הפועל ולהופכו למציאות. עם נגר מטבחים עם ניסיון בתחום, תוכלו להיות בטוחים שתזכו לשירות אמין, מקצועי ואדיב ולתוצאות מהן תהיו שבעי רצון במשך שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here