מעצבת פנים מומלצת

0
2648
עיצוב מודרני - מקור אור-טל עיצוב פנים

מחפשים מעצבי פנים מומלצים? חושבים לשדרג את הבית או הנכס? במיוחד בשבילכם שאלנו את אורטל, מאורטל עיצוב ותכנון, מהם הדרכים לבחירה נכונה של מעצבת או מעצב פנים.

אם לפני 20-30 שנה מעצבי פנים נחשבו כאנשי מקצוע לבני המעמד הגבוה בלבד, היום רבים שוכרים את שירותיהם של מעצבי הפנים על מנת לשדרג את הנכס ואת איכות חייהם. מהם הדגשים החשובים שיש לזכור כאשר אנחנו בוחרים מעצבת פנים מומלצת וכיצד עלינו להסביר למעצבת מה אנחנו רוצים? כל הפרטים כאן:

עיצוב כפרי – מקור אור-טל עיצוב פנים
  1. סגנון עיצובי – לפני שאנו מתקשרים למעצב פנים עלינו להחליט מהו הסגנון העיצובי שאנו מתחברים אליו ולפי כך לבחור את מעצב הפנים שלנו. בין אם מדובר בסגנון אקלקטי, מודרני או כפרי לחלק ממעצבי הפנים יש התמחות ספציפית בסגנון עיצובי מסוים.
  2. אישיות מעצב הפנים – כאשר אנו נכנסים להליך של תכנון ועיצוב הדירה או החלל אנו עומדים לקראת פרק חשוב ומרגש בחיינו, לכן מומלץ ורצוי שהאדם שילווה אותנו בתהליך יהיה אדם אשר נעים לנו לעבוד אתו. אם אנו מרגישים כבר בשיחת ההכרות שהמעצב איננו סבלני או נעים לנו לעבודה משותפת, אזי מומלץ לחפש מעצב אחר.
  3. להסביר בדיוק מה אנחנו רוצים – כבר בשיחת ההכרות עם מעצבת הפנים מומלץ להציג בפני המעצבת את כל החלומות שלכם, כל הרצונות שלכם וכל מה שאתם מתחברים ואוהבים. כך תוכל המעצבת כבר בהתחלה להבין מה החזון שלכם ולמה אתם מכוונים.
  4. תראו יחד את העתיד – כאשר אתם מתכננים דירה או בית יחד עם מעצב פנים חשוב שהעיצוב יהיה רלוונטי לכם לעוד מספר שנים על כן תספרו למעצבת הפנים היכן אתם שואפים להיות בעוד 5 שנים. כך למשל זוג צעיר אשר התחתן זה עתה ומעוניין להביא ילדים בהמשך, ייקח בחשבון כי על הבית להיות תואם לצרכי המשפחה העתידית. או זוג אשר קונה נכס להשקעה עתידית, צריך לקחת בחשבון כי על העיצוב להיות פונה לקהל רחב יותר של אנשים על מנת לאפשר מכירה/ השכרה מהירה של הנכס.
עיצוב תעשייתי – מקור אור-טל עיצוב פנים

מעצבת פנים מומלצת – זוהי מעצבת שמתאימה לכם

בתחום עיצוב הפנים וותק בתחום והמלצות חשובות אך אינם הגורם ההכרחי להפיכת המעצב למומלץ ומתאים בעבורכם. כאשר אתם מחפשים מעצבת פנים מומלצת בדקו אם היא נעימה לעבודה איתכם, אם היא קשובה לבקשותיכם, והאם היא מעצבת בסגנון המתאים לכם. אורטל עיצוב ותכנון הינה מעצבת נעימה, מנוסה ומקצועית אשר תשמח לעמוד לרשותכם להגשים את חלומכם 0528959649.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here