עיצוב המקלחת – הסוד בפריטים הקטנים

0
1532
עיצוב המקלחת - הסוד בפריטים הקטנים
מקור freepik

חדר האמבטיה, אמור להיות החדר הנוח ביותר ולכן, רבים משקיעים בעיצובו. חלל זה, הפל בשנים האחרונות להיות חשוב במיוחד. גם חדרי מקלחת, הפכו להיות מוקד עיצוב של אנשים רבים בישראל. למשל בחירת המקלחון, המיקום שלו, ארונות האמבטיה שיהיו גם מעוצבים, אך גם יהיה בהם די אחסון. שימו לב כי חומר הגלם שממנו עשויים ארונות האמבטיה, אינם סופגים לחות או מים, היות ואל תשכחו כי מדובר בחדר רטוב. ניתן להוסיף נישות או מגירות נסתרות, כך שתוכלו לאחסן כמה שיותר פרטים. מצד שני, שימו לב, כי חדר המקלחת הוא קטן ומומלץ שלא להעמיס עליו יותר דמי פריטים. לכל יש לשים לב בעיצוב חדר המקלחת, גם לפריטים הקטנים, כמו בחירת פח לשירותים. תתפלאו אבל פריט זה חשוב לא פחות והוא יכול להיות מחומרי גלם איכותיים וישדר יוקרה. שימו לפתח של הפח ושיהיה נוח לתחזק אותו כאשר אתם מנקים את חדר הרחצה.

לעצב את  חדר הרחצה ולחסוך במקום

דווקא בגלל שמדובר בחדר קטן ואפילו לחלל הכי קטן בבית, יש לשים לב לעיצוב נכון. ראשית ארונות אמבט תלויים יחסכו במקום מצד אחד, אך יעניקו פתרונות אחסון נהדרים מצד שני. למשל שימוש באסלה תלויה יכול להיות עיצוב עדכני וגם יחסוך בחלל. גם חיפו הקירות של חדר הרחצה, אינו חייב להיות עד הסוף. תוכלו לשחק בגובה החיפוי. בחרו מרצפות וחיפוי בגוון בהיר, מה שיקנה תחושה של מרחב גדול יותר בחלל חדר הרחצה.  שימו לבחירת ברזים מתאימים בסגנון המוביל בעיצוב חדר הרחצה וכן לשאר הפריטים הקטנים אלך החשובים. למשל בחירת פח לשירותים חייב להתבצע נכון, לפי מספר הנפשות בבית, אם המקלחת היא רק לילדים או של כל בני הבית, הגוון, חומר הגלם ועוד.

שימו לב שיהיו מתלים מעוצבים ונוחים, על מנת שתוכלו לתלות מגבות או חלוקי רחצה. גם ארון או מקום לחומרי ניקוי חשוב שיהיה בחדרי הרחצה. תוכלו להעניק עיצוב מדהים לחדר הרחצה, אפילו ברמה של ספא או חדר רחצה שיזכיר את חדר הרחצה במלון יוקרתי או בצימר מרהיב.

שימו לב גם לבחירת פח האשפה בחדר הרחצה

אנו שמים לב, כי פחי האשפה בחדר הרחצה, כבר אינם בגוונים או דוגמאות סטנדרטיות כפי שהיה נהוג לפני שנים. היום, תוכלו למצוא פחי אשפה לחדרי הרחצה בכל מיני גוונים, דוגמאות וחומרי גלם איכותיים. יש לתת את הטאץ' הנכון, כך שתיווצר הרמוניה מושלמת ויצירת מקום רגוע ונעים לרחצה, כזה שיהיה לכם קשה לצאת ממרחב זה. יש לשים לב לגובה הפח כך שלא תצטרכו להתכופף. יש לבחור בין פח עגול לפח מרובע. לפעמים תוכלו למצוא פחי אשפה לחדר הרחצה, אשר יכול לשבור את המוסכמות ולפעמים כדאי קצת להעז בבחירה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here