בחירת ארון מקלחת – מלאכה שאין להקל בה ראש

0
1540
בחירת ארון מקלחת - מלאכה שאין להקל בה ראש
מקור freepik

חדר אמבטיה הוא אחד החללים החשובים והשכיחים ביותר בכל בית. למעשה, זה החלל אליו אנחנו מגיעים ברגע שאנחנו רוצים להתנתק מכל התהליכים אותם עברנו במהלך היום ופשוט לתת לגוף להירגע.

על מנת לגרום לכל הקסם הזה לקרות עלינו להסתכל על מלאכת עיצוב המקלחת כאל מלאכת מחשבת של ממש, רק כך נוכל להגיע אל התוצאה הרצויה – חדר עיצובי, פונקציונאלי אשר משרה אווירה של רוגע ונינוחות.

כאשר אנחנו מדברים על ריהוט חלל המקלחת אנו רואים מספר פריטים משתנים כאשר פריט אחד תופס את מלוא תשומת הלב ויש באפשרותו להשפיע על כל החלל, זה הוא ארון מקלחת.

במהלך מאמר זה המומחים של אמבט חלומי יעשו לכם מעט סדר ויעזרו לכם להגיע מוכנים הרבה יותר לתהליך הרכישה. אתם מוכנים?

טרנד שכאן להישאר, ובצדק!

בשנים האחרונות אנו רואים עלייה מתמדת בעיצוב חדרי מקלחת, אנשים רבים הבינו שעיצוב מקלחת כמו גם בחירת הרהיטים אליה נחשבים כחלק מתפיסה מודרנית ועכשווית.

בשונה ממה שהיה לפני 30-40 שנה, אנשים לא רואים את המקלחת כמקום להתקלח בו מספר דקות ותו לא. אלא כמקום אשר צריך להשרות רוגע, אסתטיקה ואווירה של נינוחות ונועם על בני הבית.

על מה עלינו לשים לב בעת בחירת ארון מקלחת?

כמו שכבר הצלחתם להבין, ארון מקלחת הוא בגדר "מאסט" לחלל שלכם ויש לו המון חשיבות בתוכו. ארון אמבטיה מצד אחד אמור להיות עיצובי, מודרני ועכשווי אך באותה מידה אנחנו צריכים פונקציונאליות בלתי מתפשרת.

ארון מקלחת הוא לא טפט על הקיר אשר נמצא לשם יופי, עלינו לבדוק מה הם אפשרויות האחסון אותו הארון נותן לנו כך שנוכל להפוך את חווית השימוש בו לטובה הרבה יותר. בינינו, מי אוהב לרוץ ממקום אחד בחלל למקום אחר כדי למצוא פריטים? למה שהכל לא יהיה מסודר ביחד במקום ייעודי?

מאחר וחלל המקלחת הוא חלל לח ורטוב יש חשיבות גבוהה גם לחומר הגלם איתו נשתמש. חלל האמבטיה לא שונה מכלל הבית לכן עלינו להתחשב גם בעיצוב הכללי של הבית בעת עיצוב חלל מקלחת. תסכימו איתנו שיראה קצת מוזר בית מודרני ועכשווי ושירותים כפריים. 

על מנת לעשות זאת בצורה אופטימלית תוכלו להתייעץ עם אחד המומחים של אמבט חלומי.

מה הם המחירים של ארונות מקלחת?

למעשה, זו שאלה מאוד טריקית. זה כמו לשאול "כמה עולה חולצה?". המחיר משתנה בהתאם לעיצוב, למוניטין המותג אותו הזמנתם, לחומר הגלם של הארון, גודלו ועומקו. 

טווח המחירים הוא די רחב וניתן למצוא ארונות בסקאלת מחירים רחבה מאוד, יחד עם זאת גם ההיצע מגוון וגדול כך שגם אם התקציב שלכם לא הכי גבוה אין סיכוי שתצאו בידיים ריקות.

אמבט חלומי – איתכם לאורך כל הדרך

אמבט חלומי מתמחה בפתרונות עיצוב מאז 1994. יחד עם עבודה אל מול המותגים המובילים בשוק ועם ניסיון עשיר אל מול לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד אנו בטוחים שנוכל להפוך את חלל המקלחת שלכם לחלל נעים יותר, פונקציונאלי יותר ונינוח הרבה יותר.

אז למה אתם מחכים? אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here