לוחות כתיבה כאלמנט דקורטיבי למטבח

0
1839
לוחות כתיבה לבית אינן אביזר שחייבים דווקא להצמיד למקרר. ישנם לוחות לא גדולים שאפשר למקם שם, אך אפשר להתייחס לנושא בצורה דקורטיבית יותר.
מקור freepik

הרבה אנשים מגלים לפתע כי המקרר הפך לשלט או לוח מודעות לא מסודר, לא מאורגן ולמעשה אפילו לא נעים לעין. אז במקום להמשיך להצמיד למקרר אין ספור פתקים להודעות או רשימות מכולת כאלה ואחרות, הכירו דרך חדשה. במקום זאת, אפשר להציב במטבח לוח כתיבה מרהיב. זהו אמצעי כתיבה מושלם, אסתטי, דקורטיבי ונעים לעין.

לוח מחיק ממסוגר ויפה

חשוב להדגיש כי לוחות כתיבה לבית אינן אביזר שחייבים דווקא להצמיד למקרר. ישנם לוחות לא גדולים שאפשר למקם שם, אך אפשר להתייחס לנושא בצורה דקורטיבית יותר. הקצו פינה יפה ומוארת במטבח, ששם תוכלו בקלות להציב לוח אסתטי. לוח שישמש אתכם כדי לרשום או להודיע הודעות חשובות לכל אחד מבני הבית, בעל, אישה, ילדים, בני זוג. באותו המקום תוכלו לתלות לוח מחיק בגודל הרצוי לכם, עם מסגרת יפה ודקורטיבית. הלוח מושך את העין כמו תמונה יפה. ובמקום לבזבז עוד דפים ועוד ניירות, מקבלים תמיד רשימות שאפשר למחוק או להוסיף. וטיפ מעולה: אם צריך לקחת אתכם את הרשימה, פשוט אפשר לצלם את הלוח במצלמת הסלולר. חסכתם ניירות והשארתם את המטבח ואת הדלת של המקרר תמיד נקיים ומסודרים.

לוח כתיבה מזכוכית דקורטיבית

זכוכית דקורטיבית משמשת רבות במעקות לבית ובאלמנטים עיצוביים נוספים כגון מתגים חכמים מזכוכית. את החומר המיוחד והנוצץ הזה אפשר להפוך ללוח כתיבה שיושב בול במטבח. על גבי הלוח הזה אפשר לכתוב הרבה יותר מאשר רשימות מכולת. על אלמנט מרהיב שכזה אפשר להפתיע את בני הבית עם ברכות שונות ומסרים יפים בכל הזדמנות. ברכות ליום הולדת או סתם מסר של בוקר טוב ליום חדש, לא להאמין איך שמצב הרוח משתפר בעקבות זאת! על גבי לוח יפה שכזה אפשר לכתוב תזכורות או בדיחות משעשעות, הוא מתאים לכל יום ונראה מושלם בכל מצב.

לוח מושלם להצגת ציורי הילדים

עבור הורים לילדים, זוהי הזדמנות להכיר לוח כתיבה שיכול לשמש גם למטרות נוספות. תוכלו לבחור לוח דקורטיבי שישמש אתכם לרישום כל דבר שתצטרכו אך גם להצגה של ציורי הילדים בצורה הכי מוכבדת ויפה שיש. את הציורים ניתן להצמיד ללוח בעזרת מגנטים או נייר דבק. ישנם הורים שמעדיפים להקצות לוח דקורטיבי נפרד, יפה ועם כיסוי לבד. על גבי לוח כזה אפשר להצמיד את הציורים היפים שהכינו הילדים בגן או בבית, באמצעות סיכות או נעצים.

סטייל חדש, למטבח

אוהבים שהבית מתוקתק? זה הזמן ללוח כתיבה חדש. עם קצת רצון, אפשר להפוך את המטבח למעוצב יותר ובעל נגיעה אישית, תוך וויתור על כל אותם פתקים שעל המקרר. לוחות יפים ומיוחדים, עם מסגרות עץ או מתכת, עם לבד או עם משטח מחיק, מוסיפים אווירה וסטייל מסוג חדש, למטבח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here