מרחיבים את הבית

0
2027
מרחיבים את הבית

במאמר זה לא נדבר על הרחבה מוחשית של הבית אלא על הגדלה ויזואלית של הבית. על מנת ליצור אשליה של דירה גדולה ומאווררת יותר יש להשתמש בצרור תחבולות מתוחכמות שמטרתם ליצור אחיזת עיניים של דירה גדולה יותר. במאמר הבא נבחן כיצד ניתן להגדיל את מראה הדירה.

לבן על לבן

הצבע הלבן לעומת הצבעים האחרים נותן מראה נקי ומרווח יותר, ולכן בעלי דירות קטנות השתמשו בכל שכבות הגוונים של הלבן. כל קירות הבית יהיו צבועים בצבע הלבן. הפריטים השונים בבית יהיו מורכבים מגוונים שונים של לבן. רצוי לשלב מעט שחור וכמה צבעים נוספים על מנת לשבור את המראה החיוור וליצור קונטרסט וחיוניות בבית.

מראות וחפצים שקופים

מראות הן פריט חשוב בדירה קטנה. המראה נותנת אשליה של עמק ומרחב. גם חפצים שקופים, כגון שולחנות בעלי משטח שקוף נותנים הרגשה של מרחב שאינו חסום.

ריצוף

מומלץ לרצף את הבית בפסי פרקטים ארוכים בצבע בהיר. פסי העץ הארוכים יוצרים אשליה של בית ארוך יותר. אם אתם מעדיפים ריצוף גרניט פורצלן, יש לרצף את הבית בריצוף בהיר, ומומלץ שהאריחים יהיו מבריקים.

פתחים וחלל

פתחים וחלונות רצוי שיהיו גדולים ככל האפשר. החלונות הגדולים שוברים את החסימה של קירות הבית ונותנים את מלוא האוויר מבחוץ. והחפצים השקופים נותנים המשכיות בעין וגורמים לחלל להראות גדול יותר. דבר נוסף שיכול "להגדיל" את החלל הוא הנמכת התקרה במקומות מסוימים בבית.

ריהוט וחפצי נוי

כמו שכבר אמרנו, צבעם של הריהוט ושל חפצי הנוי רצוי שיהיה לבן עם שילובים עדינים של צבעים עזים. בנוסף לזה, רצוי שריהוט כגון שולחנות, ספות, כונניות ועוד יהיה צר וארוך. עניין זה בא על משקל פסי הפרקטים הצרים והארוכים שנותנים מראה ארוך יותר לדירה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here