עיצוב פנים חנויות אופנה

0
2861
עיצוב פנים חנויות אופנה

כאשר אנו מסתובבים בחנויות בגדים, אנו יכולים לראות כי המעצבים כבר אינם מסתפקים רק בעיצוב בגדים, אלא הם נוגעים בעוד מגוון תחומים של עיצוב. מלבד הבגדים מתהדרת החנות בקולקציה מגוונת של פריטים – תכשיטים, תכשיטים משולבים אבני סברובסקי, תכשיטי חרוזים, שעונים, משקפיים ואביזרים נוספים שמשלימים את המראה וסגנון החיים שאותו רואה המעצב בעיני רוחו.

על אף המגוון המרשים של אביזרי אופנה שניתן למצוא בחנויות אופנה, הדבר שאולי יותר מושך תשומת לב הוא העיצוב של אותן חנויות. הרבה פעמים גם עיצוב פנים החנות נעשה בידי מעצב הבגדים, בשיתוף פעולה עם אדריכלים וקבלני שיפוצים, מה שנותן למעצב אפשרות ליצור התאמה למראה הכללי והאווירה של החנות והמוצרים וליצור מראה אחיד לרשת אופנה בינלאומית.

אז איך מעצבים חנות אופנה?

שימוש בריצוף עץ, פרקטים, רווח היום מאוד בחנויות אופנה. שימוש בפרקטים לבנים, בצבע קרם או בצבע כהה. זה תלוי באופי החנות ובסגנון האופנה המוצגת בחנות. ניתן גם לרצף באריחי שיש בוהקים בגוון בהיר. או בשטיחים מקיר לקיר. אלמנטים שונים של תצוגה, ויטרינות מתאימות שמציגות בתוכן את הקולקציה העכשווית. תאורה נעימה ולא מסנוורת. התאורה היא נושא פני עצמו ויש הרבה מאוד מה ללמוד על תאורה בחנות. ניתן ליצור תאורה סמויה שמותקנת בתוך חריץ שנמצאים בתקרה מעוצבת. ניתן ליצור תאורה צדדית שמוסיפה אור לא ישיר. התאורה בחנות תהיה עמומה ותיתן אווירה אינטימית ורגועה. דבר שמשפיע ישירות על המכירות בחנות.

סגנון העיצוב

עיצוב חנות אופנה יתאפיין בדרך כלל בקווים נקיים, אופקיים ואנכיים, בעיקר כאשר מדובר על במותג אלגנטי. לעומת חנויות אופנת רחוב, שם ניתן יהיה להשתולל יותר עם העיצוב. וככל שיהיה מופרע יותר כך יזמין יותר לקוחות רלוונטיים.

ברחבי החלל יוצגו כל הפריטים למכירה, שכמו שכבר אמרנו פריטים אלו אינם רק בגדים, אלא מגוון פריטי אופנה שונים. בחלון הראווה ניתן להוסיף בדים נשפכים מתאימים לתצוגה, תכשיטים, חרוזים ועוד. עיצוב פנים החנות בסופו של דבר אמור לתת תחושה נעימה של שקט, חמימות, התרוממות והרמוניה. נראה שזו התחושה שתגרום לכל אחד מאתנו להיכנס אל חנות אופנה ולרכוש פריט כלשהו. שזו בעצם המטרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here