איך בוחרים מצעים?

0
632
איך בוחרים מצעים?
קרדיט FREEPIK

אם החלטתם להתחדש בסט מצעים מפנק ואיכותי, אין דבר טוב יותר מזה. כל אדם יודע כמה כיף, נעים ונוח לישון בסט מצעים מפנק ואיכותי, התואם בדיוק לגודל המיטה שלו. חשוב מאוד לרכוש את המצעים בצורה נכונה שכן, לא פעם רוכשים מצעים בלי לדעת בדיוק איזה גודל צריכים ורק לאחר שפותחים את האריזה מגלים כי המצעים כלל לא מתאימים למיטה. לעיתים הציפית לא מתאימה לכרית, לעיתים הסדין לא עוטף בצורה מספיק טובה את המיטה ולעיתים אדם יכול למצוא את עצמו נאבק כל הלילה בכדי שהמצעים לא ירדו מהמיטה ובסופו של דבר מוצא את עצמו בבוקר על מיטה ללא מצעים. אין ספק כי רכישת מצעים חייבת להתבצע בצורה נכונה על מנת ששנת הלילה שלכם תהיה נעימה ואיכותית.

איזה מידות מצעים ניתן למצוא כיום?

כיום ניתן למצוא כמה מידות של מצעים. ניתן למצוא מצעים לעריסה לתינוק, מצעים למיטה של תינוק, מצעים למיטת מעבר, מצעים למיטת יחיד, מצעים למיטה וחצי, מצעים למיטה זוגית ומצעים למיטת קינג סייז ועוד. חשוב מאוד להתייעץ לגבי המידות המתאימות בחנות שאתם רוכשים בה וזאת בכדי שלא תהיה לכם בעיה כלשהי עם המצעים לאחר שתפתחו אותם.

מיטת יחיד היא מיטה המתאימה לילדים צעירים ובגילאי בית הספר ולא פעם גם לבני נוער. מדובר על גודל סטנדרטי עבור מיטה לבוגרים והיא מתאימה לאדם יחיד ועל כן ניתן למצוא את המיטה המדוברת בלא מעט בתים. המצעים המתאימים למיטות יחיד לרוב יהיו במידות הבאות: סדין: 

90 X 200 ס"מ, ציפה לשמיכה: 150 X 200 ס"מ, ציפית לכרית 50 X 70 ס"מ. חשוב מאוד לבדוק גם במצעים שמופיע עליהם שהם מיועדים למיטת יחיד את המידות שכן, אם המידות של המצעים גדולות יותר מהמידות שהוזכרו לעיל או קטנות יותר הם לרוב לא יתאימו למיטה.

מצעים למיטה וחצי ומיטה זוגית

מיטה וחצי היא מיטה אשר לרוב משמשת בני נוער. מדובר על הגרסה המפנקת יותר של מיטת יחיד והגודל של המיטה המדוברת נע בין גודל מיטת יחיד סטנדרטית לבין מיטה זוגית. המיטה המדוברת מתאימה בעיקר לחדרים גדולים יותר ואם יש לכם את המיטה המדוברת בביתכם, כדאי שתקנו מצעים במידות הבאות: סדין: 120 X 200 ס"מ, ציפה לשמיכה: 150 X 200 ס"מ, ציפית לכרית: 50 X 70 ס"מ.

אם אתם מחפשים מצעים למיטה זוגית המיועדת עבור זוג או עבור כל אדם אחר שמעוניין לישון בצורה מרווחת, הרי שאורך המיטה המדוברת דומה למיטת היחיד אך המיטה שונה מבחינת הרוחב שלה. אם אתם מעוניינים להפוך את שנת הלילה שלכם לשינה נעימה ואיכותית באמצעות קניית מצעים זוגיים חדשים, הרי שהמידות המומלצות למצעים המדוברים הן: סדין: 160 X 200 ס"מ, ציפה לשמיכה: 200 X 220 ס"מ, ציפית לכרית:  70 X 50 ס"מ כפול 2.

 מצעים למיטת קינג סייז

לא מעט אנשים אוהבים להתפנק בשנת לילה איכותית ועל כן הם עושים הכל בכדי להפוך את המרחב שלהם למקסימלי, אנשים מעין אלה רוכשים מזרן קינג סייז המתאים למיטה. מזרן זה יכול להיות ברוחב של  180/200 או 200/200. אם חשבתם שמצעים למזרן קינג סייז הם מצעים המתאימים למיטה זוגית רגילה, חשוב שתדעו שמדובר בטעות. אם תרכשו למיטת קינג סייז מצעים המתאימים למיטה זוגית תיווכחו לדעת כי המצעים הללו קטנים מדי למיטה שלכם. מצעים קינג סייז 180/200 הם המצעים אשר מתאימים למיטה המדוברת. חשוב מאוד לרכוש מצעים איכותיים, מבד נוח, נושם ונעים וכמובן, בעיצוב שאתם אוהבים. המצעים צריכים להיות בצבעים ובעיצוב של החדר כולו, על מנת שהמיטה תשתלב באופן הרמוני בחדר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here