כל הריהוט שתצטרכו בשביל התינוק שלכם

0
494
כל הריהוט שתצטרכו בשביל התינוק שלכם
קרדיט FREEPIK

מגיע לכם מזל טוב, המשפחה שלכם התרחבה!
ההתרגשות בטוח גדולה, אבל יחד איתה יש המון דברים שצריך לבדוק ולקנות כך שיהיה לכם כל מה שאתם צריכים אחרי הלידה.
אחד הנושאים הכי מטרידים בשבועות שלפני הלידה הוא נושא הריהוט החדש שאתם צריכים. 

המאמר הבא נכתב על מנת לעשות לכם סדר בבלאגן ולנסות להקל עליהם בהכנה. 

חדר השינה

ריהוט לחדר תינוקות  הוא מגוון, ואפשר ללכת לאיבוד בקלות בתוך המגוון.
חשוב לזכור שבשלב הראשוני חדר התינוק לא צריך להכיל דברים שמתאימים לגיל מתקדם יותר כמו אזור של משחקים או מרחב למשחקים כיוון שהוא עדיין לא יכול להנות מהם.
מה כן חשוב שיהיה?
– מיטה נוחה ומתאימה לתינוק, חשוב להשקיע במזרון עם תו תקן וסדין שעשוי מחומרים לא סינטטיים. 

– אזור החתלה פרקטי ונוח לתינוק ולכם, מומלץ לרכוש עמדת החתלה נוחה בגובה המתאים לכם ובעלת מגירות שיכילו את הדברים שאתם זקוקים להם כמו חיתולים, מוצרי טואלט וכו'.

– ארון או שידה עם מגירות עבור בגדי התינוק. 

בנוסף לאלה, רצוי להשרות בחדר אווירה נעימה ורגועה לתינוק, ניתן להשיג זאת באמצעות צביעת החדר בצבעי פסטל. 

חדר האמבטיה 

כאשר רוכשים אמבטיה לתינוקות חשוב לוודא שהיא מתאימה לצרכים שלכם ולנתונים של חדר האמבטיה שלכם כמו גודל חדר האמבטיה, מקום האחסון וכו'. 

לפני הרכישה חשוב להקפיד ולבדוק את הדברים הבאים:
– התאמה לגיל התינוק – יש אמבטיות שמתאימות רק לחודשים הראשונים ויש כאלה שמתאימות לגילאים מתקדמים יותר, לכן חשוב לשים לב ולהתאים את האמבטיה לגיל התינוק שלנו. 

– אחסון – חשוב לרכוש אמבטיה שתוכלו לאחסן אותה בצורה נוחה לאחר השימוש, אחרת היא תישאר פתוחה כל הזמן ותעיק עליכם בהתנהלות היומיומית שלכם בחדר האמבטיה. 

– נוחות – חשוב להתאים אמבטיה שיהיה מספיק נוח להשתמש בה, לדוגמה, אם יש מספיק מרחב ומדובר באמבטיה עם מעמד – יש לבדוק שהגובה שלה מתאים ונוח להורים כך שלא יצטרכו להתכופף בעת הרחיצה.

לא להתפשר על בטיחות הרהיטים והמוצרים

חשוב מאוד לבדוק האם הרהיטים שאתם רוכשים מאושרת על ידי משרד הבריאות.
אישור ממשרד הבריאות מבטיח שהרהיטים לא צבועים בצבעים רעילים, לא מיוצרים מחומרים מזיקים כמו אסבסט ולא השתמשו בהם עם דבקים רעילים.
בנוסף לכך, חשוב לבדוק שהמוצרים שאתם רוכשים בנויים על פי תקני בטיחות כיוון שהם רהיטים שנבדקו על פי פרמטרים מסוימים כמו בדיקה שאין בהם חריצים שהאצבעות של התינוק יכולות להיתקע בהם וכו'. 

ולבסוף, הכי חשוב זה לנסות ולהתמקד, מציאת ריהוט עבור התינוק שלנו היא משימה לא פשוטה, מאוד קל להתבלבל מרוב השפע שמוצע היום, אנחנו ממליצים להתייעץ עם משפחה וחברים שעברו את זה, להבין מה עזר להם ומה פחות, מה לדעתם מיותר וכו', לאחר מכן, מומלץ להכין רשימה מסודרת של דברים שאתם צריכים לקנות, כך תוכלו להיות יותר ממוקדים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here