נגמר הגז באמצע הבישול? הזמנת בלון גז דחוף במינימום מאמץ!

0
1463
נגמר הגז באמצע הבישול? הזמנת בלון גז דחוף במינימום מאמץ!
קרדיט FREEPIK

בכל בית יש כיריים המשמשות אותן לשלל תבשילים ומאכלים. כמובן שהחימום מבוסס על אנרגיית השריפה של הגז המגיע מהמיכלים שנמצאים בחוץ, ומטבע הדברים המיכלים הולכים והמתרוקנים עם הזמן. על כן, כאשר הבלון מתרוקן אנו נותרים בבעיה – לפחות עד שיגיע ספק הגז אלינו ויחליף לבלון חדש. אז חשוב לדעת שכיום אפשר להזמין בלון גז עד הבית באופן דחוף בצורה קלה מאוד.

שלא ייגמר לכם הגז

רגע לפני שנסביר לגבי הזמנת בלון גז דחוף עד הבית, כדאי לדעת כמה דברים שיוכלו לעזור לכם בהמשך. ראשית, תמיד עדיף שיהיו לכם שני בלוני גז וכך שהאחד נגמר מזמינים את הספק ומתחילים להשתמש בשני, ואף פעם לא נתקעים בלי גז. אפשר להבחין שהבלון הראשון עומד להסתיים אם מחמם מים על הגז מפסיק לעבוד ועוד יש גז בכיריים, אם הלהבה בכיריים נחלשת, או כמובן כאשר הכיריים מפסיקות לפעול. במקרים כאלו, לכו אל הבלונים ונסו לסובב את הברז של אחד מהם לכיוון הסגירה. אם הוא נסגר המשיכו עד הסוף ופתחו את השני. אם הוא לא נסגר, סימן שצריך קודם לסגור את השני ואז לפתוח את הראשון.

דבר נוסף, כדאי לחסוך בגז כדי להקטין הוצאות ותדירות החלפות. כדי לחסוך הקפידו לחמם תבשילים עם מכסה לסיר על מנת לחמם יותר מהר על אותה להבה. בנוסף, מי שמרתיח מים על הגז צריך לזכור שעם ההגעה לרתיחה אין עוד טעם לשמור על להבה גדולה, ובהחלט אפשר לכבות או להקטין את האש.

הזמנה דחופה בקלות

אם למרות הכל נגמר לכם הגז באמצע הבישול, תוכלו בשיחת טלפון או דרך האינטרנט להזמין בשיא המהירות והקלות בלון או בלונים חדשים להחלפה. למשל, באתרי אינטרנט של ספקיות גז מובילות רק משאירים את הפרטים הבסיסיים, כמו הכתובת וסוג הבלון שרוצים להזמין, ובתוך זמן קצר כבר יוצאים אליכם. דרך אגב, אם אינכם מרוצים מהמהירות, השירות או המחירים של הספקית הנוכחית שלכם תוכלו להחליף לחברה אחרת בקלות רבה. רק מציינים שרוצים לעבור באתר או בטלפון, והחברה כבר דואגת בעצמה לניתוק וחיבור מחודש שלכם, בלי שום מאמץ מצדכם – כמו שעוברים חברת סלולר רק בלי הסים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here