איך לסדר צמחים מלאכותיים?

0
44
קרדיט: unsplash.com

צמחייה מלאכותית הינה פתרון מצוין לעיצוב הבית ללא השקעה מיותרת. הם נראים כמו צמחים אמיתיים, אך אינם דורשים השקיה או טיפול.

כאשר בוחרים צמח מלאכותי לעיצוב הבית, יש מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. ישנם צמחים מלאכותיים בצורת עציץ כמו פיקוס, דרגוניה וסנסבריה, וצמחים מלאכותיים בצורת עץ.

כללים בסיסיים לקישוט חדר עם צמחים

כדי שהחדר לא יהיה עמוס מדי, כדאי להשתמש בעציץ אחד, אבל גדול. נכון להיום יש מבחר ענק של כדים לעציצים גדולים בצורות שונות , שיכולים להוסיף המון עניין לעיצוב הבית שלכם.

מגמה מעניינת נוספת היא להשתמש בהרכב שלם של צמחים מלאכותיים. אפשר לשים אותם בכד אחד גדול ארוך או בעציצים גבוהים נפרדים. הרכב זה משמש לייעוד החלל.

אם צמח אחד לא מספיק אפשר לסדר באופן סימטרי כמה צמחים גדולים בחדר. אבל במקרה זה חשוב מאוד להתאים את גודל החדר וגודל הצמחייה.

ניתן להשתמש בצמחים מלאכותיים גדולים גם בבית, במשרדים, בתי מלון, מסעדות ומפעלים ציבוריים אחרים. כלל חשוב מאוד, לבחור כד מתאים בדיוק לצמח עצמו, כדי שהצמח יראה טבעי.

אילו צמחים כדאי להניח על הרצפה

צמחי נוי לבית שמתאים לשים על הרצפה:

עצי דקל – ישנם מספר סוגים של עצי דקל שישתלבו בצורה מושלמת בחלל. צמח דקל מלאכותי יכול להיות בגבהים שונים, הממדים המקסימליים מגיעים ל-2 מטרים, ממש כמו עץ ​​אמיתי. הם מתאימים לבתים עם תקרות גבוהות או בתים עם שתי קומות.

גפנים טרופיים – הפופולריים ביותר הם: מונסטרה צמח בעל עלים מהודרי, פיקטוס  בעל עלים בצורת לב וגודל ענק, סינגוניום גפן גבוהה עם כתר שופע ועלים בצורת לב.

היביסקוס – אם צמח אמיתי לא פורח לכולם כי תנאים מסוימים מתאימים לו, אז צמח מלאכותי יפרח בביתכם ללא הפרעה. ניתן לבחור עץ עם פרחים באדום, לבן, ורוד או כתום. אתה יכול גם לבחור מייפל מקורה כקישוט לחלל שלך. זהו עץ בגודל מרשים דקורטיבי ופריחה שופעת שלו.

לרכישת צמחים מלאכותיים, צרו קשר עם עץ בכפר, תוכלו למצוא בחנות מגוון רחב של צמחים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים. כמו כן תוכלו למצוא בחנות כדים לצמחים, אקססוריז לבית ועוד..

מעצבים מנוסים של עץ בכפר יכולים לעזור לכם לעצב את הבית או העסק שלכם, לפי הטעם והבקשות שלכם. לייעוץ והזמנות צרו קשר בטלפון 0502288196, או תשאירו פרטים באתר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here