איך לשמור על טריות הפרחים

0
1302
איך לשמור על טריות הפרחים
קרדיט לתמונה: freepik

משלוח פרחים תמיד מעלה חיוך. פרחים מקשטים את הבית ומפיחים בו חיים. במיוחד כשהם רעננים צבעוניים ויפים. מעבר ליופי של הזר פרחים גם מפיצים ריח נעים ומוסיפים לאוויר ולאווירה. אז אם קיבלתם זר מתנה או קניתם לעצמכם, זר לשולחן השבת או החג . אתם בוודאי תרצו לדעת כיצד ניתן לשמור אותו לאורך זמן. טיפול נכון בפרחים מונע נבילה מאריך את חייהם ומאפשר להם לפרוח בצורה יפה ומרשימה.

5 טיפים לטיפול נכון בפרחים:

  • טיפול בכלי לפרחים – לפני שמניחים את הפרחים בתוך כלי חשוב לוודא שהוא נקי, מומלץ לבצע שטיפה יסודית באמצעות מים וסבון כדי להסיר חיידקים שיוכלו להאיץ התפתחות של בקטריות. לפרחים גבוהים יש לבחור בכלי גבוה ולפרחים קצרים מומלץ כלי נמוך יותר כך שרק השליש העליון יבצבץ ולפרחים יהיה כלי תומך.
  • השקיה – פרחים זקוקים למים, אך לא צריך למלא את כל הכלי במים יש לשים מים ברבע התחתון של הכלי. את המים יש להחליף מידי יום. על המים להיות פושרים ומומלת לשים בהם מעט אקונומיקה.
  • תחזוקה –  כדי להאריך את חיי הפרח, יש לגזום את הקצה בזוית של 45 מעלות. הסיבה לכך היא שזה מאפשר לצמחים לקבל מים בצורה יותר יעילה מה ששומר עליהם רעננים בשיאם. מומלץ לגזום את העלים התחתונים כדי שלא יירקבו ויצרו עובש באגרטל. אין להשאיר את המים באריזת הצלופן בתוך הכלי, זה יכול לעצור את הגעת המים לפרח.
  • אור- הטענה שפרחים אוהבים שמש אינה נכונה, פרחים אוהבים אור, יש לשים אותם באזור מואר אבל הרחק מקרני שמש ישירה. אין להניח את הפרחים מול זרם מזגן ישיר שיכול לייבש אותם ולגרום לנבילה מהירה.

סידור פרחים בספוג- ישנם סידורי פרחים שמשתמשים בספוג כדי לימור עיצוב ייחודי. פרחים שנמצאים על ספוג זקוקים למים לכן יש להרטיב את הספוג ולעקוב אחריו . לוודא שהוא תמיד לח.

אז כמו שהבנו פרחים דורשים תחזוקה, והם מחזירים לנו אהבה בכך שהם פורחים ומקשטים לנו את הבית ביופיים. אם אתם לא טיפוסים שאוהבים להתחייב לטיפל יומיומי. ניתן לבחור בפרחים שאינם דורשים תחזוקה רבה ויכולים לשרוד כמה ימים ללא טיפול. ולהשאיר את הפרחים הרגישים יותר בחנות. בחנות פרחים מקצועית יידעו לתת לכם את הייעוץ על בחירת הפרח המתאים. 

את הפרחים ניתן לשתול באדנית על אדן החלון, גם להם יש לדאוג להצללה מתאימה וכמות מים נאותה. פרחים כמו ניצנית, חלבלוב, אמנון ותמר מתאימים לגידול באדניות החלון. כמו גם צמחי תבלין רבים כמו נענע ובזיליקום. 

לקבלת פרחים טריים שיכניסו צבע ויופי לביתכם לחצו כאן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here