יתרונות בארונות הזזה ותרומתם בעיצוב הבית

0
1168
יתרונות בארונות הזזה ותרומתם בעיצוב הבית
קרדיט FREEPIK

היום הרבה יותר קל להיחשף וללמוד על טרנדים חדשים ברחבי העולם, כאשר הודות לטכנולוגיה ויכולת השיתוף השונות, בשורות ורעיונות מיוחדים מכל קצוות תבל זורמים מהר ובצורה מפורטת מאי פעם. 

כמו כן, אותה בשורה לא פסחה גם על עולם העיצוב הביתי, כאשר כחלק משינויי מגמות העיצוב הביתי, הפכו בשנים האחרונות ארונות הזזה למוצר חובה בכל בית באשר הוא. בנוסף לכך, פרט לעיצוב החיצוני שלהם שמגיע היום במגוון רחב ועשיר יותר מאי פעם – מדובר גם בכלי משמעותי לחיסכון ועיצוב הבית בהיבט הזרימה והאנרגיה שבתוכו, כאשר למעשה אותם ארונות הזזה מפנים מקום רב ומאפשרים למקסם את המירב מהבית הפרטי שלנו. 

ארון הזזה הוא יותר מסתם שטח אחסון

בהמשך לכך, הייחודיות והיתרון המשמעותי של אותן ארונות הזזה, נובעים בעיקר מהעובדה שבאמצעותם ניתן להפוך את הארון מקופסה לאחסון בגדים, למגוון רחב של רהיטים ואמצעים שמשמשים אותנו ביום יום שלנו ושפעם הצריכו מאיתנו את רכישתם הנפרדת.

לדוגמה, כיום ניתן למצוא מגוון ארונות הזזה שמעוטרים במראות או בכיסוי חיצוני כדוגמת דמוי שיש או פרקט, כאשר למעשה באמצעותם ניתן להכניס אלמנט נוסף בחדר שמתכתב עם העיצוב הקיים, או במילים אחרות – אנחנו יכולים להכניס יותר מעצמנו לחדר השינה, ולהכניס זווית אישית נוספת לתוכו.

בנוסף לכך, ניתן להשתמש באותם ארונות גם כאמצעי ארגוני כאשר מודבקים עליהם לוחות שעם או לוחות שנה, או בעצם כל דבר שאתם מעוניינים להציב בזווית קבועה כלפי חלל החדר עצמו, וכזה שלא צפוי לזוז או לנוע יותר מדי – פרט להחלקה על אותו ציר קבוע. 

ארונות הזזה חוסכים מקום בכלל חלל בו הם נמצאים

כמו כן, עוד יתרון משמעותי ומהותי במסגרת הימוש בארונות הזזה, הוא היעדר הצורך של אותם ארונות להיפתח כלפי חלל החדר בעת הצורך לפתוח את אותו ארון, כאשר הוא למעשה מחליק הצידה ולא מגדיל את נפח הארוך ובהתאם את הנפח שהוא מצריך מהחדר על מנת להיפתח.

כך למעשה כאשר אתם מרהטים את ביתכם באמצעות ארונות הזזה, אפשר להשתמש בחלל הדלת עצמה, כאשר לעתים מדובר בחלק נכבד מהחדר עצמו, למען ריהוט או הנחת אלמנטים וחפצים אחרים, בזכות חיסכון המקום שנלווה לשימוש בהם. 

ארונות הזזה הם ורסטיליים בהרבה מהמקבילים להם 

זאת ועוד, כי שימוש נוסף שמוקנה לארונות הזזה ולא קיים בעבור האלטרנטיבה עתיקת יומין, היא היכולת להתאים ולבנות את הארון בדיוק כפי שאתם מעוניינים. כלומר, לאור העובדה שבעצם כלל הארון נפתח כמקשה אחת, לא צריך יותר להתחשב באופן בו הארון נפתח אל תוך חלל החדר, כאשר ההשלכה בקצה היא עיצוב והנחת מגירות, ווי תלייה, או מקומות אחסון בצורה מודולארית ונוחה בהרבה יותר מהאלטרנטיבה הגנרית שלא השתנתה בהרבה במאות השנים האחרונות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here