חלום של חלון…

0
1050
חלום של חלון...
תמונה יח"צ

לצורך העניין, אין זה משנה אם רכשתם זה עתה נכס מיד שנייה או שאתם רוצים לשפץ את דירתכם הקיימת, בקרוב מאד אתם עתידים לגלות, כי אחת מנקודות התורפה המרכזיות בשיפוץ בית או דירה ישנים היא פרופילי האלומיניום של החלונות. זאת, מאחר ובעוד שלמרבית שאר חלקי המבנה ישנם פתרונות (אפילו כאלה שמאפשרים לכם לעשות זאת בשיטת DIY), עד לא מזמן, פרופילי האלומיניום של החלונות היוו את עקב האכילס המוכר והידוע, וברוב המקרים, הדרך היחידה "לטפל" בהם הייתה לעקור אותם ולהחליפם באחרים, חדשים.

ברור לגמרי, גם למי שלא חוו שיפוץ על בשרו, כי הצורך לשבור, לנתץ ולהרוס (על כל הבלגן והלכלוך המתלווים ל"חידוש" חלונות אלומיניום בדרך זו), לא רק מעיק על המשפצים מהאספקט הפיננסי – שכן על תקציב הוצאות השיפוץ מתווספים מחיר החלונות ומסגרותיהם ושכרם של אנשי המקצוע הנדרשים לשם כך. אלא שגם, מחשבתית, חידוש החלונות בדרך הישנה, באמצעות החלפתם בחדשים, יוצר חסם פסיכולוגי רציני אצל המעוניינים לשפץ את ביתם. כך, ששיפוץ מסיבי שבוצע כלל את החלפת כל החלונות, או, לחילופין, במקרים הנפוצים יותר – הגיע עד לחלונות ולפרופילים שלהם, ושם הוא נעצר.

אמנם, במקרים מסוימים, חלונות ופרופילים שלהם נצבעו מחדש, אולם התוצאה שהתקבלה, לכל היותר, יכולה הייתה להיכנס תחת ההגדרות "מחודש" או "כמו חדש" (עם דגש על ה"כמו"), אבל מעולם לא ענתה להגדרה "חדש – חדש", על אף הניסיונות.

כל זה, כאמור, היה בעבר…

כיום, בזכות הטכנולוגיות השונות שנכנסו לתמונה, אנשים שמשפצים את ביתם או דירתם כבר אינם צריכים לשחק ב"כאילו" ולהעמיד פנים שתוצאות חידוש החלונות והפרופילים הנלווים להם משביעות את רצונם, למרות שהן מאד לא. זאת, מכיוון שכיום, בזכות צביעת אלומיניום בהתזה, ניתן לחדש כל חלון אלומיניום, כמעט בכל מצב.

מהי צביעה בהתזה וכיצד היא מתבצעת?

עבור רוב האנשים, "צביעה" (ובמיוחד צביעה של אלמנטים במבנה) פירושה צביעה ברולר או במברשת. אולם, הצביעה בהתזה פועלת בטכניקה שונה לגמרי, תוך שהיא מאפשרת לכסות משטחים ורכיבים העשויים מחומרים שונים ביעילות, יסודיות ובמהירות. זאת, כמובן, כשהעבודה מבוצעת על ידי אנשי מקצוע המתמחים בסוג ייחודי זה של צביעה.

צביעה בהתזה מבוססת על יישום צבעים מאיכות טובה באמצעות מכשור המבוסס על לחץ אוויר, או, לחילופין, באמצעות התזת הצבע הדחוס בלחץ גבוה. אופי הכיסוי ורוחב מניפת ההתזה נקבעים על פי סוג העבודה ועל פי התנאים הקיימים בשטח. וכאן, אנחנו מגיעים לעוד יתרון של צביעת אלומיניום בהתזה – חברות מקצועיות המתמחות בתחום הצביעה בהתזה מבצעות את העבודה ישירות באתרי לקוחותיהן, ללא צורך בפירוק החלונות והפרופילים, ותוך כדי שמירה על והקפדה על סביבת העבודה כשהיא נקייה. מצד שני, עבודת צביעה בהתזה מקצועית מאופיינת במהירותה וביעילותה, כך, שבשורה התחתונה, הלקוחות נהנים גם מצביעה יסודית שהופכת את החלונות לחדשים לגמרי, גם מעבודה מהירה ויעילה וגם מ"פטור" מכל הבלגנים שנלווים לדרכי החידוש והצביעה האחרות.

חיים X מחברת גוון בצבע, העוסק בתחום הצביעה בהתזה מעל ל-7 שנים, נותן למעוניינים לשפץ טיפ קטן לבחירת החברה המבצעת את העבודה – קודם כל, חשוב לזכור, כי, כמעט תמיד, ניתן למצוא פתרון לכל בעיה. כך שלמעט במקרים בהם מסגרות האלומיניום והפרופילים של החלונות שבורים ומרוסקים לגמרי, חברה מקצועית המתמחה בתחום צביעה וחידוש אלומיניום יכולה להפוך כל חלון ישן לחדש.

והנה, כאן מגיעה האינדיקציה שלכם לבחירה – החלונות שלכם לא הרוסים לגמרי והחברה שאליה פניתם אמרה לכם שאין אפשרות לחדש אותם? זה הזמן להחליף את החברה. כי, כאמור – נדירים מאד המקרים שאיתם חברה מקצועית באמת אינה מסוגלת להתמודד!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here